خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان:

آئین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تاکستان برگزار شد

آئین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تاکستان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آئین تودیع  و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین با حضور مسئول نمالیندگی ولی فقیه در سپاه استان و فرمانده و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در دانشگاه امام حسین(ع) در خصوص جهاد کبیر بیان داشت: اولویت شما پاسداران این است که جهاد کبیر را در بین مردم تبیین نمایید.
وی گفت: یکی از شاخصه های جهاد کبیر اخلاص است و برای اینکه ماندگاری ما، عزت ما در گرو اندیشه های امام است و ما باید اندیشه های امام راحل را فراموش نکنیم.
وی اظهار داشت: یکی از اندیشه های امام احیا گری ارزشها و احکام مبانی اسلام و انقلاب بود و خیلی از اعتقادات که در بین مردم به فراموشی سپرده شده بود، امام آنها را در ذهن و قلب ها زنده کرد و مفاهیم ارزشی و احکام الهی به لطف وجود ایشان زنده شد.
یکی ازاین مفاهیم بحث استکبارستیزی بود و ایشان این فرهنگ را دوباره دربین مردم زنده کرد ولی متأسفانه بعضی ها امروز دراین کشور ازاین اندیشه حمایت نمی کنند بلکه به تعبیری دیگر طوری وانمود میکنند که اگر امام نیز امروز بود دراین مقطع به دنبال سازش بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان قزوین درادامه افزود: مقابله با استکبار یک مفهوم قرآنی است و خدا پیامبران و امامان را مآمور کرد که بامستکبران مقابله کنند و هیچگاه با استکبارمصالحه نمی کردند .
وی بیان داشت: در گذشته این را به ما القاء کرده بودند که آمریکا قدرت بزرگ و برتر در جهان است اما امام آمد و فرهنگ استکبار تیزی و مقابله با ظلم و ستم را در ما زنده کرد و تا به امروز نیز به لطف خدا و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)درمقابل استکبارایستاده ایم .
این مقام مسئول ابراز کرد: اولین شاخصه استکبار این است که ازحق پیروی نمی کند و درمقابل از عقائد باطل خود هیچگاه کوتاه نمی آید و درقرآن نیز 48 بار کلمه استکبار تکرار شده که 4 بار درمورد شیطان و بقیه موارد درخصوص انسانهای مستکبر است.
مستکبرین همیشه به دنبال تفرقه بین مردم هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه تصریح کرد: حیله گری و نفاق است و مستکبرین همیشه به دنبال تفرقه بین مردم هستند وتاجایی که نیازومنافعشان باشد درکنار شما هستند و زمانی که منافعشان تامین نشود همه چیز را نابودمی کنند.
دشمنان به این امر معتقد هستند که اگر ذهن مردم رادچار تردید کنیم براحتی می توان برآنها مسلط شد.
وی تاکید کرد: ایجاد شک و شبه افکنی درذهن وافکار وعقائد مردم و نهادینه کردن فرهنگ جهانی سازی از دیگر شاخصه های استکبار جهانی است یعنی مستکبرین با شبه افکنی و تردید به دنبال سست کردن پایه های اعتقادی مردم هستند و به این امر معتقد هستند که اگر ذهن مردم رادچار تردید کنیم براحتی می توان برآنها مسلط شد.
حجت الاسلام معبوی در خاتمه به بیان  شاخصه پنجم  پرداخت و ابراز کرد: فسادگری مستکبرین در بین مردم و در قرآن نیز آمده است کافران و مستکبرین به دنبال ایجاد فساد وهرزگی دربین مردم هستند و با این فرهنگ می خواهند سرمایه های انسانی و مادی انسانها را نابود کنند.

درپایان نیزحجت الاسلام معبودی ضمن تقدیر وتشکر اززحمات حجت الاسلام میرزابیگی مسئول نمایندگی سابق سپاه شهرستان تاکستان وی را تودیع و طی حکمی حجت الاسلام رضا صادقی رابه عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان معرفی نمودند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها