خبرهای داغ:

300 زائر از کنگاور به مرقد امام راحل اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: 300 زائر و دوستدار امام راحل در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی از این شهرستان به مرقد مطهر وی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۸۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
سرهنگ علی حیدرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور اظهار کرد: پایگاه های بسیج محلات و ناحیه مقاومت شهرستان وظیفه نام نویسی زائران حرم امام راحل را بر عهده داشتند.
وی افزود: برای تامین رفاه و آرامش زائران حرم امام راحل تیم پزشکی به همراه یک دستگاه آمبولانس مجهز؛ به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.
وی اظهار کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین و مبادی ورودی شهرستان کنگاور، برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام خمینی (ره) در امام زاده ابراهیم (ع) کنگاور و فضا سازی شهری از مهمترین برنامه های ستاد برگزاری آیین ارتحال امام راحل در نقاط مختلف شهرستان است.
حیدرنژاد بیان کرد: ایام ارتحال ملکوتی امام راحل، فرصتی برای انتقال اندیشه های ناب، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است.
وی با بیان این که آثار و بازتاب اندیشه‎های امام خمینی (ره) در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا متبلور است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تحقق انقلاب اسلامی ایران، اسلام را احیا و به دنیا عرضه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار