خبرهای داغ:
بمناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

اعزام کاروان به مرقد امام خمینی (ره) توسط شورای هیئات مذهبی استان سمنان

رئیس شورای هیئات مذهبی استان سمنان از اعزام کاروان اعضاء هیئتهای مذهبی استان به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۵۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از اعزام کاروان راهیان نور با عنوان (پیروان ولایت) توسط شورای هیئات مذهبی استان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرودو شورای هیئات مذهبی شهرستانهای استان سمنان به مرقد امام(ره) خبر داد.

وی عنوان کرد: امام راحل منبع هدایت اسلامی و انقلابی ما است و به همین جهت حفظ و پاسداشت راه و منطق ایشان یک وظیفه مهم اجتماعی است.

ابراهیمی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، منبع و سرچشمه هدایت، راهنمایی عملی، اعتقادی جامعه، نظام اسلامی به راه حق و منطق صحیح زندگی است که در صورت توجه مناسب به آن ،جامعه و ارزش های آن بیمه خواهد شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان سمنان گفت: از مهم‌ترین اهداف برگزاری سالگرد رحلت امام (ره) آشنایی هرچه بیشتر زائران با ابعاد شخصیت امام خمینی(ره) در فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اظهار ارادت و تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های مقدس امام، شهدا و امام خامنه‌ای است.

ابراهیمی تصریح کرد: این کاروانها به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) وشرکت در ویژه مراسم سالروزارتحال امام (ره) در مورخه پنج شنبه 13 خردادماه از شهرستانهای مختلف استان عازم تهران خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها