خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان به مناسبت14 خرداد؛

امام خمینی (ره) عزت و کرامت را برای مسلمین جهان به ارمغان آورده است

در بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان آمده است؛ در 14 خرداد 1368 خوررشیدی از میان ما رفت که با طلوع آن ، هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود، روحی عروج کرد که ملت را جان بخشید...
کد خبر: ۸۶۸۸۳۶۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان به مناسبت گرامی داشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد؛

در این بیانیه به سخنی از رهبر معظم انقلاب در خصوص رهبر کبیر انقلاب آمده است، که فرموده اند«امام خمینی (ره) به همه فهماند که علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت ، پیش رفتن افسانه نیست.»

در ادامه آمده است: در 14 خرداد 1368 خوررشیدی از میان ما رفت که با طلوع آن ، هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود، روحی عروج کرد که ملت را جان بخشید ، حنجره ای خاموش شد که نَفَس گرمش ، سردی و افسردگی را از جهان اسلام زدوده بود و لبانی بسته شد که عزت و کرامت را برای مسلمین به ارمغان آورده بود ، قیام امام خمینی (ره) در جاهلیت مدرن ، بعثتی بود برای کاشتن بذر ایمان ، اعتقاد ، آزادگی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام و فریاد علیه مظاهر شرک و بت پرستی روزگار ، کلام امام (ره) آیه هایی بود که خودسازی را بر دل ملت تابانید .

15 خرداد جلوه ای بود از فرمان خدا بر آشکار سازی ماموریتی الهی ، که خشم طاغوتیان را برانگیخت . حضرت امام (ره) از نظر علم و عمل ، درک عمیق معرفتی و تقوای عملی و علمی از بزرگترین شخصیت های جهان اسلام به شمار می آمد و در وارستگی ، تهذیب نفس، شجاعت ، درک زمان ، شناخت جامعه ، رأفت با دوستان و شدت با دشمنان بی نظیر بود و با اراده پولادین خود که ریشه در ایمان به خداوند داشت اجازه نمی داد هیچ چیز مانع عملی ساختن مقاصد والایش شود . آمیختگی بعد الهی با روح مردم داری ، خود را خدمتگزار و عاشق مردم دانستن ،کوتاه نیامدن در مقابل دشمن ، بصیرت و دیدن مسائل و عمق زوایای امور از دیگر ویژگی های آن مرد بزرگ بود .

پرچمی که امام خمینی (ره) بر افراشته ، اکنون بر دوش علمدار رشید ، از سلاله حسین بن علی (سلام الله علیها) قرار داد که کشتی انقلاب اسلامی را در تلاطم طوفان های مهیب و دشمنی های بد خواهان نظام هدایت فرمودند .

ما هنرمندان بسیجی استان سمنان همراه با آحاد جامعه ، ضمن گرامی داشت یاد و نام آن یار سفر کرده و تجدید میثاق با آرمان های والای امام و شهدا ، آمادگی خود را در جهت اجرای منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام نموده و از عموم ملت غیور ، فهیم و بصیر دعوت به عمل می آوریم تا با حضور پرشور و چشمگیر خود در مراسم گرامی داشت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد ، وفاداری و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ابراز داشته و بار دیگر چشم دشمنان و بدخواهان این انقلاب را کور نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها