زائر مرقد امام(ره) در گفتگو با "بسیج":

برای جلوگیری از نفوذ دشمن پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) بایستیم

یکی از زائران مرقد امام خمینی(ره) گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید پای آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی بایستیم و منویات رهبر معظم انقلاب را بعنوان خط مشی خود در همه عرصه‌ها قرار دهیم.
کد خبر: ۸۶۸۸۹۵۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
صدیقه ایزانلو در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به مرقد امام (ره) در  خصوص هدف خود از حضور در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان داشت: حضور بنده در این مراسم و نیز عموم مردم از اقشار مختلف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، تجدید بیعت با این شخصیت بزرگوار و حفظ اندیشه‌‌ها و آرمان‌های ایشان است.

این طلبه مشهدی با اشاره به اینکه دشمن با فشارهای اقتصادی خود درصدد است مردم ایران را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بدبین کند، ادامه داد: ملت ایران هر ساله با حضور پرشکوه خود در این مراسم آمده‌اند تا به دشمنان داخلی و خارجی نشان دهند که با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی خود باز هم پشتیبان ولی فقیه هستند و هم‌پا با امام(ره) و رهبری خواهند ایستاد.

این زائر مرقد امام تاکید داشت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید پای آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی بایستیم و منویات رهبر معظم انقلاب را بعنوان خط مشی خود در همه عرصه‌ها قرار دهیم چرا که تا مادامیکه این مهم را رعایت کنیم دشمن نخواهد توانست اهداف و توطئه‌های خود را عملی کند.

ایزانلو خاطر نشان کرد: باید زمان و زمانه را شناخت و با تحلیل جهت‌های رهبر معظم انقلاب، دشمن، راه‌های نفوذ و مقابله با آن را تشخیص دهیم که این همان بصیرت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها