سردار جوانی:

آمریکا درصدد تسلیم نظام اسلامی در پای میز مذاکره است/ راه رسیدن به قله های عزت و اقتدار تداوم انقلابیگری است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز امریکا بحث مذاکره را مطرح میکنند تا از رهگذر رابطه، نفوذ پیدا بکند و انقلاب اسلامی را پای میز مذاکره تسلیم خودش بکند.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۳۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یدالله جوانی شب گذشته همزمان با سالروز قیام 15 خرداد در یادواره 11 شهید روستای برمهان نیشابور گفت: امروز امریکا بحث مذاکره را مطرح میکنند تا از رهگذر رابطه، نفوذ پیدا بکند و از طریق نفوذ در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی درگذر زمان این روح انقلابی را از ملت ایران بگیرند و انقلاب را پای میز مذاکره تسلیم خودش بکند.

وی اظهار داشت: امروز استکبار نظام سلطه از رهبری ما تبعیت میخواهد، از ملت ما تبعیت میخواهد، تبعیت یعنی، که حرفشان را گوش بکنیم، هسته ای و موشکی وحقوق بشر را مطرح میکنند تا برویم پای میز مذاکره و در هر موضوعی بخشی از خواسته های آنان را بپذیریم، اینجا وظیفه چیست؟ " انعبدوالله واجتنبو طاغوت چه می شود؟!خدا چی میگوید ؟ خدا میفرماید کافرین را اطاعت نکنید امروز میخواهند در پای میز مذاکره به عقب نشینی از آرمانها وادارمان بکنند.

وی با بیان اینکه امریکا از مذاکره هدف دارد، عنوان کرد: خطر اینجاست که عده ای میگویند اگر میخواهیم رونق اقتصادی باشد، اگر میخواهیم اشتغال باشد، باید این راه را برویم !

جوانی با پرسش این سوال که چه شد در کشوری که دولتمردانش می گفتند باید ایران را از صحنه روزگار محو کنیم تصمیم به مذاکره میگیرند، گفت: سه دهه گذشت، آنها فهمیدند که چه  اشتباه راهبردی کردند.

وی تاکید کرد: باید از بحث هسته ای درس گرفت، عبرت آموخت ،تصور نکنیم از طریق مذاکره وگفتگو دشمن را وادارکنیم، دست از دشمنیش بردارد ! چرا؟ چون او مشکل با هسته ای وحقوق بشر ما ندارد، او مشکلش این است که ما از او تبعیت نمیکنیم که این، به خاطر  قیام در راه خداست و راه شهیدان راه عبودیت و بندگی و راه مبارزه باطاغوت است.

وی ادامه داد: متاسفانه کسانی امروز راه های دیگری پیشنهادمیکنند! برجامهای 2 و3 معرفی میکنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: در مکتب امام(ره) امریکا، نه تنها کدخدای جهان نیست، بلکه ستمگر و ظالمی است که باید با او مبارزه کرد، ایستادگی در برابر امریکا نصرت الهی دارد و اگر این پایداری باشد آینده همان است که حضرت روح الله(ره) نویدش را دادند که فرمودند" قرن 21 قرن غلبه مستضعفین برستمگران است و ما امریکا را زیر پا میگذاریم."

سردار جوانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)گفت: حضرت آقا فرمودند "خرمشهرها در پیش است" ؛ این جمله یعنی چه؟ دشمن در پرتو جنگ نرم میخواهد خرمشهر دلها را در مشت خود بگیرد! دشمن در جنگ نرم میخواهد افکار را در دست خود بگیرد و به جای سرمایه گذاری در بمبهای میکروبی و شمیایی، سرمایه گذاری در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی میکند که این سنگرهای ایمانی را فرو بریزد، وقتی این سنگر ها فرو ریخت روح انقلابی را بگیرد و ملتی که در 15 خرداد قیام کرد و از اسلام درباری به سمت اسلام انقلابی روی آورد کم کم از اسلام انقلابی فاصله بگیرد و به سمت اسلام امریکایی رو بیاورد.

جوانی با ابراز تاسف از همنوا شدن برخی در داخل کشور با دشمن گفت: امروز کسانی به دنبال پیاده سازی نقشه دشمن هستند که اگر آگاهانه باشد خیانت است باید خیانتکاران را بشناسیم و آگاه باشیم.

وی تاکید کرد:با کار و تلاش جهادی و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی پیروز جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن خواهیم بود.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه به قیام 15 خرداد پرداخت و اظهار داشت: قیام 15 خرداد دو وجه دارد یک وجه آن غم و اندوه و مصیبت است که  ماموران رژیم به دستور اربابشان امام راحل را اسیرکردند، امامی که قیام کرده بود، امامی که قیامش براساس این آیه قرآن بود، که می‌فرماید در تمام میان نصایح و موعظه ها یک موعظه دارم که در راه خدا قیام کنید؛ وجه دوم این روز نقطه شروع مبارزه با طاغوت، روز رستاخیز ملت ایران است، روز بذرافشانی برای انقلاب اسلامی، روز رهایی ملت از اسلام درباری و سکولار و رفتن به سوی اسلام ناب است.

پس از سخنرانی سردارجوانی، سردار حاج صادق آهنگران با نوحه سرایی و قراعت اشعار حماسی دوران دفاع مقدس شور حال خواصی به محفل بخشید.

شهیدان حسین اصغر عمارلو، ادهم لطفی، سید عباس رضوی، سید موسی حسینی، علی برمهانی، علی گلستانی، غلامحسین انصاری، عقیل عبدالهی، محمد عبدالهی، سید مسلم رضوی و یوسف علی عبدالهی یازده شهید روستای برمهان می باشند.

خاطر نشان می شود؛ این یادواره به همت هیئت امنای شهدای برمهان، هیئت امنای مسجد خاتم النیین (ص) شورای اسلامی برمهان، پایگاه  و ناحیه مقاومت بسیج، تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) و بنیاد شهید نیشابور برگزار شد.

روستای برمهان در70 کیلومتری شمال شرقی نیشابور و در دامنه کوه بینالود قرار دارد، این روستا 60 خانوار جمعیت دارد که در دوران دفاع مقدس قریب به اتفاق مردان روستا به جبهه اعزام شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها