رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار خبر داد

جمع آوری بیش از 31 میلیون تومان زکات جو در رشتخوار

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار گفت: تاکنون مردم خیر و نیک اندیش این شهرستان حدود ۳۱ میلیون تومان در بحث جو زکات پرداخت کرده اند و این پرداخت‌ها توسط خیرین شهرستان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۲۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی حسن تجرد فریمانی  امروز در نشستی  ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت، شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ در رابطه با کار شورای زکات این نهاد به خبر نگار ما گفت: کار کمیته امداد و شورای زکات تکریم ارباب رجوع است.

وی در ادامه در بحث فرهنگ سازی زکات به خبرنگار ما گفت: راه و هدف نهاد کمیته امداد فرهنگ سازی احیاء زکات، واجب الهی و کمک های مردمی در جامعه است.

وی همراهی و همکاری مردم شهرستان رشتخوار را در زمینه پرداخت زکات بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با همکاری اعضای شورای زکات شهرستان هماهنگی خوبی در بحث باغداران و کشت کاران در سال گذشته انجام شد که موفق به جمع آوری بیش از ۲۷۰ میلیون تومان در سطح شهرستان شدیم.

تجرد فریمانی گفت: تمام زکات های جمع آوری شده در سال گذشته در سطح شهرستان و بین مددجویان این نهاد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار در ادامه با توجه به قرار گرفتن در فصل برداشت گندم و جو در شهرستان افزود: در حال حاضر در حال برداشت محصول جو در شهرستان هستیم که تاکنون مردم خیر و نیک اندیش این شهرستان حدود ۳۱ میلیون تومان در بحث جو زکات پرداخت کرده اند و این پرداخت ها توسط خیرین شهرستان همچنان ادامه دارد،

وی ابراز امیدواری کرد: با آغاز برداشت گندم نیز امر پرداخت زکات ها در شهرستان صورت می‌پذیرد

تجرد فریمانی در پایان با تقدیر از تمام مردم شهرستان رشتخوار برای توجه به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان آماده دریافت هرگونه زکات و کمک های مردمی با حضور خود خیرین و کمک کنندگان در امر کمک رسانی به مستضعفین و نیازمندان شهرستان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها