خبرهای داغ:
در حالی که رفتار شهاب حسینی به ویژه تقدیم جایزه بهترین نقش مرد فستیوال کن به ساحت مقدس امام زمان(عج) خشم رسانه های ضدانقلاب را درآورد دفاع ترانه علی دوستی از فمنیسم موجب ذوق زدگی العربیه رسانه محبوب آل سعود شده است.
کد خبر: ۸۶۸۹۶۲۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در حالی که رفتار شهاب حسینی به ویژه تقدیم جایزه بهترین نقش مرد فستیوال کن به ساحت مقدس امام زمان(عج) خشم رسانه های ضدانقلاب را درآورد دفاع ترانه علی دوستی از فمنیسم موجب ذوق زدگی العربیه رسانه محبوب آل سعود شده است.

این رسانه ضمن تقدیر از ترانه علی دوستی این رفتار وی را نوعی مخالفت با جمهوری اسلامی قلمداد کرده است.

رادیو فردا ارگان رسمی سازمان CIA نیز در گزارشی با تیتر « ترانه علیدوستی؛ دختری با تاتوی فمینیستی » در خصوص انتشار تصویری از علیدوستی با تاتو فمنیستی می نویسد« هنوز ۲۴ ساعت از مناقشات مجازی مخالفان و موافقان تصویر تاتوی ترانه علیدوستی در اینترنت نگذشته بود که این بازیگر با انتشار چند پست در صفحه توئیترش، هم اصل ماجرا را تایید کرد و هم اینکه به ارائه توضیحاتی در این مورد پرداخت.خانم علیدوستی با نوشتن این جمله که «بله، من یک فمینیست هستم»، پستی را که حدود یکسال پیش درباره «فمینیسم» در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود، بازنشر کرد. در ابتدای این متن با اشاره بهاینکه «برای مخالفت با واژه‌ فمینیسم، بهتر است ابتدا معنی دقیق آن را بدانیم»، در تعریف «فمنیست» از قول کتاب «همه باید فمینیست باشیم، نوشته‌ چیماناندا انگوزی آدیچی» نوشته شده است: «شخصی که به برابری اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر دو جنس معتقد است

علیدوستی در پایان این پست اینستاگرامی نوشته است: «به این دلایل من خودم را قطعا فمینیست می‌دانم، فمینیسم معرف اتحاد و انصاف است. من فمینیستم و کاش شما هم فمینیست باشید، یا بشوید».

تاتوی دست ترانه علیدوستی که حتی در روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» و خبرگزاری فرانسه هم ماجرایش بازتاب داشته، سمبلی است که از آن به نام The woman power یا قدرت زنان نام برده می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها