خبرهای داغ:
دکتر فلاحت پیشه :

اولین سخنرانی دکتر فلاحت پیشه :در پیگیری حقوق مردم با کسی تعارف نخواهم کرد

اولین سخنرانی دکتر فلاحت پیشه بعد از آغاز به کار رسمی دوره دهم:در پیگیری حقوق مردم با کسی تعارف نخواهم کرد. نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو نیز در این نشست، اظهار داشت: مجلس در راس امور است و هر نماینده ای به آن معتقد نباشد حتما در عرصه نمایندگی کم خواهد آورد.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۶۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، دکتر حشمت الله فلاحت پیشه افزود: در مجمع نمایندگان استان اساس بر توسعه است نه سیاست و اگر در این زمینه ما تذکر یا سوالی داشتیم حکم ارتداد سیاسی ما را صادر نکنید، چرا که همه سوالات ما حول توسعه است.در گذشته اینجانب با طرح ۶۰۰ سوال و تذکر به وظیفه خود در قبال ملت عمل کردم ولی برخی از افراد حکم ارتداد سیاسی من را رد کردند.
وی اظهار داشت: قبلا می گفتیم سهم استان از منافع ملی چیست، اما الان باید بگوییم که سهم منافع ملی در کرمانشاه چیست؟ به خدا قسم دیگر فقط بحث کرمانشاه مطرح نیست برخی دولتمردان به منافع ملی کشور در این استان ظلم می کنند.عدم افتتاح راه آهن غرب کشور و دیگر طرح های توسعه مرزی غرب استان کرمانشاه ظلم و خیانت به منافع ملی است.ما در عراق خون دادیم ولی الان تنها سه درصد از اقتصاد عراق در  دست ایران است.در حالیکه عربستان و ترکیه به رغم حمایت از تروریسم در عراق با میانگین ۱۶ و ۱۷ درصدی سهم بیشتری از افتصاد عراق را دارند و آن دو مسوول دولتی که  و ۲۲۰  و ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار مستحق راه آهن کرمانشاه را به شهر خودشان برده اند، به منافع ملی خیانت کرده اند و ما نمایندگان نیز در قبال این ظلم سکوت کنیم،خیانت کرده ایم.به همین دلیل در اولین روز مجلس اولین سوال وصول شده،سوال اینجانب در مورد راه آهن بود که در آن از دولت خواسته ام در مورد این خیانت بزرگ توضیح دهد.
وی افزود: من به عنوان کسی که ۴۵۰ سوال و تذکر از دولت احمدی نژاد داشتم شهادت می دهم سفرهای استانی ایشان سفرهای خوبی بود.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو اظهار داشت: طرح های ما طرح های دارای توجیهی فنی بوده و بویژه بخش عمده ی از این طرح ها با سفر مقام معظم رهبری مورد تایید قرار گرفته است. بیاییم با توجیهات فنی و کوتاه نیامدن برای آنها کمربند امنیتی ایجاد کنیم.تا دولت اجازه غربال طرح ها ملی در استان کرمانشاه را نداشته باشد.همان مسوولان دولتی که برای حذف طرح های ملی استان های محروم دندان تیز کرده اند اجازه حذف طرح های استانی خود را نخواهند داد.پس باید از دولت روحانی بخواهیم که سفر آینده خود به کرمانشاه را بر بنیاد مصوبات سفرهای استانی دولت گذشته بویژه سفر مقالم معظم رهبری قراردهد
فلاحت پیشه گفت: پسابرجام فقط پول نیست و هم اکنون در آمریکا ۱۰ درصد، اروپا ۸۰ درصد و جاهای دیگر ۱۰۰ درصد اجرا شده، پس بیاییم از سایر مزیت های پس از برجام استفاده و آنها را جذب کنیم.
وی افزود: من در برخی موارد دیدم مدیران استانی برادرهای بزرگ خوبی برای شهرستان های استان نبوده اند و  بسیاری از طرح های شهرستانی کوتوله مانده است.یکی از این طرح دانشکده فنی و مهندسی اسلام آباد غرب بود که متاسفانه فهمیدم علت کوتوله ماندن آن به خود استان بر می گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار