خبرهای داغ:
استاندارسمنان:

اردوهای جهادی محفل مناسبی برای هدایت نسل جوان است

استاندار سمنان در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی استان گفت: حضور در اردوهای جهادی از دهها سخنرانی برای هدایت نسل جوان تاثیر گذارتر است.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۸۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،استاندار سمنان در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی استان حضور در اردوهای جهادی را از بهترین محفل ها برای هدایت نسل جوان و نسل جدیدبرشمرد و افزود: حضور در این اردوها از دهها سخنرانی برای هدایت نسل جوان تاثیر گذارتر است.

وی اردوهای جهادی را برای نسل جوان ضروری برشمرد و افزود: با هجمه تبلیغاتی و ماهواره ای دشمنان نقش اردوهای جهادی برای انسان سازی بسیار مهم است.

وی حضور در روستاها و مناطق محروم را برای دانشجویان و جوانان برای شناخت محرومیتها، کم کردن توقعات و حضور در عرصه کار و تلاش بسیار ارزشمند وبسیار مهم برشمردند.

دکتر خباز پرکردن اوقات فراغت را برای دانشجویان مهم برشمرد و افزود: در طرح هجرت و اردوهای هجرت میتوان ضمن کمک در سازندگی بررسی اخلاق و ارزشهای اسلامی و اعتقادی را آموخت.

وی هدف از اردوهای هجرت را خدمت به محرومین، سازندگی در جامعه خصوصاً مناطق محروم ، پرکردن اوقات فراغت بصورت صحیح و آشنایی جوانان با فرهنگ کار و کمک رسانی به مردم برشمرد.

استاندار سمنان همچنین از کلیه فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان خواست در همراهی، مساعدت و همکاری با اردوهای هجرت و بسیج سازندگی تلاش مضاعف داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها