مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت جام:

رده‌های مقاومت بسیج با آیین‌ معنوی غبارروبی نمازخانه‌ها به استقبال ماه رمضان رفتند

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه تربت جام بیان داشت: رده های مقاومت بسیج؛ با اجرای آیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی و نورپردازی نمازخانه‌ها به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۶۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار اسماعیل عبدلی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: آیین معنوی غبار روبی مساجد سنت حسنه‌ای است که همه ساله در دهه تکریم مساجد همزمان با دهه آخر شعبان برای ورود به ماه پرفضیلت رمضان، ماه نزول رحمت در مساجد اجرا می‌شود که این مراسم به صورت ویژه و نمادین در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با حضور کارکنان اجرا شد.

 وی در ادامه به برنامه های اجرایی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم‌های معنوی ماه ضیافت الهی، ضمن ‌فضاسازی معنوی و ‌آراستگی سیمای بصری نماز خانه ها برنامه های متنوع قرآنی از جمله جزء خوانی وتفسیر قرآن کریم و کلاس های اخلاق واحکام اجرا می شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه تربت جام تصریح کرد: درطول ماه رمضان 4 محفل انس با قرآن کریم در پنج شنبه هرهفته با حضور قاریان برتر و نخبه های شهرستان برگزار و از قراء،‌ حفاظ و مؤذنین برتر در قالب «خادمین قرآنی» تجلیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه مصون سازی «کارکنان وظیفه» درآستانه این ماه خير و بركت وهمچنین پهن کردن سفره ساده افطاری در قالب (طرح ضیافت آسمانی) در راستای تکریم سربازان همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) با تأسی از مولای متقیان حضرت علی(ع) تلاش می کنیم این سنت حسنه را زنده نگه داریم.

وی اضافه کرد: اردوی زیارتی کارکنان به حرم مطهرحضرت امام رضا (ع) و استفاده از ویژه برنامه های حرم رضوی از دیگر فعالیت‌هایی است که در ماه نزول رحمت ومهمانی خدا اجرا می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار