خبرهای داغ:

شعبه بیمه سلامت در میامی راه اندازی شد

شعبه بیمه سلامت شهرستان میامی با حضور فرماندار،مدیرکل بیمه سلامت استان و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان در میامی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۸۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازمیامی،علی رضا اعرابی  در مراسم افتتاحیه شعبه بیمه سلامت شهرستان میامی ضمن بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی درحوزه سلامت و بیمه مردم در زمان دولت یازدهم اتفاق افتاده است، اظهار داشت: متاسفانه نتوانسته ایم تبلیغات خوبی در این حوزه داشته باشیم.

وی اولویت دولت یازدهم در حوزه بهداشت، درمان و رفاه اجتماعی است و تمام ابرو و هزینه خود را در این حوزه به میدان آورده است، گفت: یکی از ارکان ومبانی عدالت وامنیت اجتماعی ارایه صحیح و به موقع خدمات بهداشتی ودرمانی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: این اداره کل در پیروی از خط مشی سازمان بیمه سلامت ایران و به منظور ارایه خدمات در دسترس و با کیفیت بالاتر به بیمه شدگان ساز وکارهای متعددی را احصا کرده است که اجرای بیمه بستری، اجرای طرح بیمه ای روستاییان و پزشک خانواده و ... از این دست است.

اعرابی جمعیت بیمه شدگان کل کشور۴۰میلیون نفر را بیان کرد و گفت: دراستان سمنان نیز ۲۴۳ هزار و ۴۳۷ نفر تحت پوشش خدمات بیمه هستند.

وی اشاره ای نیز به جمعیت ۴۵ هزار نفری میامی داشت و افزود: ۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر نیز در این شهرستان بیمه سلامت شده اند که ۷۲درصد این جمعیت را شامل می شود.

فرماندار میامی هم در این نشست با اشاره به فعالیت هشت مرکز درمانی و دو موسسه خصوصی درحوزه سلامت این شهرستان، تصریح کرد: رفع همپوشی بیمه های درمانی از جمله اهداف دولت تدبیر و امید در بحث بیمه سلامت بوده است.

احمد قاضی برقراری عدالت اجتماعی خصوصا دربخش سلامت و یکسان سازی سیاست و روش های اجرایی حوزه بیمه را مهم بر شمرد و گفت: کاهش سهم مردم از هزینه های درمانی به ۳۰درصد از دیگر خدمات ارزنده دولت یازدهم بوده است.

فرماندارشهرستان میامی ضمن قدردانی از مسئولان با بیان اینکه خدمات خوبی دراین حوزه اتفاق افتاده است ولی کافی نیست، افزود: میامی شهرستانی محروم است و مردم باید از خدمات دولت بیشتر از این بهره مند شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها