خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه قزوین خبر داد

برگزاری برنامه‎‌های متعدد فرهنگی در راستای تعمیق معنویت در ماه رمضان

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین ازبرگزاری برنامه های متعدد فرهنگی در راستای تعمیق معنویت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۳۳۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

خانم رسولی مسئول مرگز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج در قزوین، از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و بصیرتی درماه مبارک رمضان خبر داد.

رسولی اظهار کرد: برای برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان سه پایگاه را در نظر گرفته ایم که شامل مسجد امام خمینی، دارالقرآن 14 معصوم و مرکز فرهنگی سپاه استان می باشد، جز مرگز فرهنگی سپاه سایر مراکز در اختیار عموم مردم است و همه می توانند از برنامه های ماه مبارک رمضان بهره مند گردند.

وی ادامه داد: همه روزه جز خوانی قرآن کریم در همه مراکز برگزار می شود و نیز کلاس های تفسیر قرآن نهج البلاغه، شرح رساله حقوقیه امام سجاد، سبک زندگی اسلامی و انقلابی تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رسولی توضیح داد: از دیگر برنامه های این مرکز برگزاری طرح ضیافت ویژه فرزندان دختر پاسدار که در رنج سنی 12 تا 18 سال قرار دارند می باشد؛ طرح ضیافت شامل برگزاری کلاس های هنری، جز خوانی قرآن کریم و نیز کارگاه های عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، دوست یابی، اقتصاد مقاومتی، ولایت مداری و عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری طی سه جلسه در هفته برگزار می گردد.

وی افزود: باز دید از نمایشگاه قرآن کریم و نیز برگزاری مراسم افطار در شب ولادت امام حسن (ع) از دیگر برنامه هایی است که در این مدت زمان برنامه ریزی شده است.

رسولی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه در پایان هدف از برگزاری این برنامه ها را تعمیق معنویت در خانواده های سپاه و تدبیر در مفاهیم قرآنی و نیز بصیرت افزایی بین اعضای خانواده عنوان کرد.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها