برنامه ویژه بسیج برای یادبود محمدعلی کلی

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از برنامه ویژه و مفصل برای یادبود محمدعلی کلی در مراسم همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۳۵۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
برنامه ویژه بسیج برای یادبود محمدعلی کلیبه گزارش خبرگزاری بسیج، داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: با توجه به اینکه محمدعلی کلی از قهرمانان و اسطوره‌های نامی بوکس جهان محسوب می‌شد و او چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ سبک مردم را به پای تلویزیون ها می‌کشاند از نظر ما یک اسطوره است.

وی افزود: روی دیگر قضیه در مورد کلی حس استکبارستیزی و نژادپرستی او بود که بارها و بارها این موضوع را در مسابقات نشان داد و طی چندین سال گذشته نیز موضع‌گیری وی در قبال آمریکا برای مبارزه با بحث استکبارستیزی در رسانه‌های مختلف جهان بازتاب پیدا کرد. از همین رو نشان می‌دهد وی روحیه‌ای پهلوانی داشت و به همین دلیل سازمان بسیج ورزشکاران در شانزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند برنامه ویژه و مفصلی برای یادبود محمدعلی کلی خواهد داشت.

آذرنوش تأکید کرد: این مراسم در اول تیرماه و مصادف با پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و سعی می‌کنیم برنامه ویژه و مفصلی برای یادبود این قهرمان نامی ورزش جهان داشته باشیم.

 رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ضمن تبریک به خاطر موفقیت‌های والیبال نیز گفت:‌جا دارد به آقای داورزنی که خودش عضو شورای بسیج ورزشکاران هم محسوب می‌شود تبریک بگویم و مطمئنا این افتخارات رشته والیبال باعث سربلندی مردم ایران است و ما امیدوار هستیم در مراسم پیش رو از داورزنی و بعضی از رؤسای فدراسیون‌های المپیکی تجلیل به عمل آوریم.
ارسال نظرات