خبرهای داغ:

اکران فیلم های برگزیده جشنواره مدافعان حرم در شاهرود

فیلم هنگامه منتخب جشنواره مدافعان حرم در شاهرود اکران شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۳۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فیلم هنگامه منتخب جشنواره فیلم مدافعان حرم به همت پایگاه امام خامنه ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در مسجد غربا به نمایش درآمد.

در این اکران عمومی که نمازگذاران و بسیجیان حضور داشتند مستند هنگامه به نمایش درآمد و هزینه اکران این فیلم برای کمک به جبهه مقاومت جمع آوری شد.

علی اکبر نوری فرمانده پایگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اکران فیلم های جشنواره عمار و مدافعان حرم اظهار کرد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و انقلابی گری در جامعه اکران فیلم های جشنواره های عملر و مدافعان حرم بسیار تاثیرگذار است و ما در این چند سال که این فیلم ها را در پایگاه اکران نموده ایم شاهد اثرات آن بر اقشار جامعه به خصوص قشر جوان بوده و هستیم.

وی افزود: ما با توجه به برنامه ریزی هر ماه یک فیلم از جشنواره های عمار را به نمایش می گذاریم و با توجه به برگزاری اولین جشنواره فیلم مدافعان حرم تلاش داریم فیلم های این جشنواره را نیز اکران نماییم و الحمدالله با استقبال خوبی نیز روبرو هستیم.

خاطر نشان می شود«هنگامه» اولین فیلم داستانی درباره «مدافعان حرم» است که به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد تولید شده است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی در آن نقش ایفا کردند. هنگامه، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار را هم در بخش داستانی و نقش اول بازیگر زن کسب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها