خبرهای داغ:
دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب قزوین:

نشر و ترویج فرهنگ اسلامی به روش عقلی و منطقی

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اظهار کرد: نشر، ترویج، رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی در جامعه به روش عقلی و منطقی یکی از اهداف مهم این ستاد است.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۴۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،خانم دکتر محمدبیگی، دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین در حضور نماینده ولی فقیه استان قزوین به تشریح برخی از برنامه‌های این ستاد پرداخت و اظهار کرد: نشر، ترویج، رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی در جامعه به روش عقلی و منطقی یکی از اهداف مهم این ستاد است.

وی ایجاد هم‌افزایی در فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب، با استفاده از ظرفیت عامه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی را از دیگر اهداف این ستاد معرفی کرد.

 محمدبیگی ایجاد فضای مناسب جهت تشکیل نشست‌ها، مباحثات و حمایت‌ها جهت بارور کردن تفکر مذهبی در بین جوانان و عامه مردم را لازمه جامعه امروز برشمرد.

 این مسئول تشکیل کانون‌های عفاف و حجاب در سطح دانشگاه‌های استان، آماده‌سازی نسل جوان جهت مقابله با تهاجمات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، بهبود گسترش عفاف مداری در میان احاد جامعه از طریق مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌ها و مدارس، عضوگیری در میان اقشار مختلف مردم، برقراری ارتباط مؤثر و سازنده میان نخبگان حوزوی و دانشگاهی و تأسیس دفاتر نمایندگی بنیاد عفاف و حجاب در شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های بنیاد عفاف و حجاب در سطح استان برشمرد.

همچنین در این جلسه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها