در طول ایام ماه مبارک رمضان؛

کلاس‌های آموزش قران کریم در سپاه ناحیه رشتخوار برگزار می‌شود

کلاس‌های آموزش قرآن کریم شامل رو خوانی -روانخوانی و تجوید همزمان با ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه رشتخوار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۴۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
مجید بهلول، مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشتخوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: کلاس‌های آموزش قرآن کریم شامل رو خوانی -روانخوانی و تجوید همزمان با ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه رشتخوار برگزار می گردد

وی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و اهمیت تلاوت قرآن در این ماه مبارک گفت: این کلاسها به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشتخوار برگزار می شود و هدف از برگزاری این مجالس معنوی مانوس شدن بیشتر نیرو ها با قرآن و استفاده نمودن بهتر برای آشنایی با مفاهیم قرآن کریم می باشد.

وی یادآور شد: ماه رمضان فرصت استثنایی است که برای انسان پیش آمده است تا بتواند به خداوند از همیشه نزدیکتر شود و از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرد که یکی از این فرصت ها انس گرفتن انسان با قرآن کریم می باشد.

بهلول در پایان ضمن تشکر از استقبال و هماهنگی خوب نیروها جهت برگزاری این کلاسها خاطر نشان کرد: باتوجه به استقبال گرم نیروها در این دور، از اساتید و مربیان و قاریان توانمند و مجرب استفاده خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها