خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

اقتصاد متکی بر نفت اقتصادی فلج و لنگ/قاچاق کالا همچون خنجری بر پیکره اقتصاد کشور است

حجت الاسلام علی مصائبی اظهار کرد: نکات کلیدی و دغدغه دهای اساسی رهبر معظم انقلاب که در این دیدار خطاب به نمایندگان مطرح شد رسالت و تکلیف نمایندگان را سنگین می کند.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۵۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
حجت الاسلام علی مصائبی نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نکات کلیدی و دغدغه دهای اساسی رهبر معظم انقلاب که در این دیدار خطاب به نمایندگان مطرح شد رسالت و تکلیف نمایندگان را سنگین می کند.

وی ادامه داد: این تاکیدات نشان می دهد مجلس می تواند با وضع قوانین صحیح و سهل الوصول راه را برای تقویت بنیه های اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور هموار سازد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: دغدغه های رهبر انقلاب پیام های روشنی برای نمایندگان و مسئولان است و نشان دهنده این است که در این مسیر تلاش کافی صورت نگرفته و یا بهتر بگوییم کار و اقدام انقلابی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام مصائبی با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از مواردی است که رهبر انقلاب مورد توجه قرار داد عنوان کرد: قاچاق کالا همچون خنجری به پشت نظام است از این رو اقتصاد یکی از تاکیدات مهم رهبر انقلاب است چرا که امروز وجود کالاهای قاچاق با کمترین هزینه نشان دهنده این است که ما چه در حوزه قانون گذاری در خصوص قاچاق و چه در اجرای قانون جلوگیری از ورود قاچاق اقدام مناسبی انجام نداده ایم.

این مسئول با تاکید بر اینکه بیکاری تبعات جبران ناپذیری برای جامعه و خانواده خواهد داشت افزود: باید رکود و مشکلات اقتصادی حل شود و صرف صحبت برای این کار فایده ندارد. اینکه رهبر انقلاب از بیکاری یک جوان شرمنده است نشان دهنده اوج دغدغه مندی ایشان در خصوص پویا نبودن اقتصاد است.

وی با بیان اینکه اقتصاد متکی بر نفت اقتصادی فلج و لنگ است تاکید کرد: اقتصادی که با کوچکترین ضربه، آسیب جدی می بیند نشان دهنده عدم توجه به اقتصاد مقاومتی است مجلس و دولت در راستای مقاوم سازی آن به خوبی عمل نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: مسئله رکود، اشتغال و بیکاری امروز در جامعه وجود دارد که شاید یکی از دلایل آن تعطیل شدن بیش از 60 درصد بخش صنعتی باشد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان با توصیه به نمایندگان مجلس مبنی بر عملکرد انقلابی در انجام وظایف و نطق ها و موضع گیری ها در حوزه قانون گذاری خاطرنشان کرد: مجلس باید در مواجهه با جریان های معارض سیاسی علیه انقلاب اسلامی موضع قاطع و شفاف داشته باشد.



1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها