تدوین 71 مصوبه در جلسات راهیان نور دانش آموزی

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تدوین 71 مصوبه در جلسات ستاد راهیان نور برای بهبود کیفیت این اردوها خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور حجت شرعی بوده و تکلیفی اسلامی، انقلابی و الهی است.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۸۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردار علی فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در سومین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور دانش آموزی که عصر دیروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، اعزام نزدیک به 25 هزار دانش‌آموز شهرستان‌های استان تهران به مناطق عملیاتی جنوب و شمال و شمال غرب کشور را اقدامی ستودنی برشمرد و اظهار داشت: اعزام این تعداد افراد که شبیه دو لشکر است کاری خداپسندانه بوده که باید برای توسعه آن تلاش کرد.
وی با بیان اینکه 1316 نفر از آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفتند، افزود: تعدادی استان‌ها امتیاز کمتر و برخی امتیاز بیشتر در ارزیابی سالیانه ما کسب کردند و عدالت می‌طلبد که هر استانی که اقدامی هوشمند و بهتری انجام داده است مورد تقدیر قرار گیرد.
جانشین ستاد مرکزی راهیان نور، تلاش‌های مدیران مدارس برای اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را کار بزرگ نامید و گفت: در این اردو روحانیون نیز حضوری فعال دارند که اقدامی مقدس است.
سردار فضلی از تدوین 71 مصوبه در جلسات قرارگاه راهیان نور دانش آموزی برای بهبود کیفیت این اردوها خبر داد و اظهار داشت: برای اعزام یک دانش‌آموز اگر قدمی برداریم که بهتر و راحت‌تر برود، با تمام تلاش این کار را خواهیم کرد. با توجه به اینکه در حال حاضر نزدیک به یک میلیون دانش‌آموز اعزام می‌شوند.
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به هجمه سنگین فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور حجت شرعی است و تکلیفی اسلامی، انقلابی و الهی بوده که می‌طلبد برای تربیت فرزندان این مرز و بوم بیشتر تلاش کنیم./م
ارسال نظرات