خبرهای داغ:

سرکشی مسئولین بسیج فرهگیان شاهرود از خانواده شهیدان شاطری و رضایی فر

مسئولین بسیج فرهنگیان شاهرود با خانواده شهیدان حسین شاطری و نعمت الله رضایی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۸۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون اداره آموزش و پرورش و مسئول و شورای بسیج فرهنگیان شاهرود با خانواده شهیدان فرهنگی حسین شاطری و نعمت الله رضایی فر دیدار کردند.

در این دیدارها که منازل این دو شهید فرهنگی انجام شد، باباخانی معاون اداره آموزش و پرورش شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم اظهار کرد: ما امروز اگر در این مسئولیت و جایگاه هستیم به برکت ایثار و مجاهدت های شهدا در میدان مبارزه با دشمن است و باید قدر این نعمت را بدانیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

وی افزود: شهدای فرهنگی ما هم در سنگر تعلیم و تربیت به فرزندان ملت بزرگ ما تلاش کردند و هم در عملاً و در میدان جهاد و مبارزه تعلیمات خود را به ظهور و بروز رساندند و نشان دادند که معلم همیشه خود می سوزد تا دیگران را نور و راهنمایی دهد.

باباخانی با بیان اینکه دشمن امروز در جنگ نرم تلاش فراوانی را به کار گرفته گفت: ما در جبهه فرهنگی و تربیتی تلاش داریم تا با بالابردن معرفت و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان در این جبهه نابرابر به موفقیت دست یابیم و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گرامیداشت ایثار و فداکاری و اخلاص و مقاومت است و باید ما در این مسیر قدم برداریم و این دیدارها برای این است که ما این مسیر روشن را فراموش نکنیم و در این مسیر همت خود را مصروف نماییم.

در این دیدارها همسران شهیدان با تقدیراز حضور مسئولین بسیج فرهنگیان با بیان خاطراتی از این شهدا و عشق و علاقه اینها به دفاع از انقلاب اسلامی با توجه به داشتن فرزندان خردسال بر ادامه دادن راه این شهیدان با پرورش فرزندان آنها اشاره و بر تداوم راه آنان تاکید کردند.

در این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا شد.

لازم به ذکر است شهیدان حسین شاطری و نعمت الله رضایی فر از شهدای فرهنگی هستند که در شلمچه و در عملیات والفجر 8 و کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها