خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی گرمسار:

۹پایگاه درگرمسار وآرادان میزبان برنامه های اوقات فراغت خواهند بود

رئیس تبلیغات اسلامی گرمسار با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت اوقات فراغت جوانان، گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته، ۹ پایگاه در گرمسار و آرادان میزبان برنامه های تابستانی خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۲۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدعلی اصغر تقوی ضمن اشاره به اینکه درسال گذشته، ۲۸ برنامه ویژه غنی سازی اوقات فراغت جوانان آرادانی در چهار پایگاه انجام شد، بیان داشت: برای سال جاری برنامه های اوقات فراغت در سطح ۹ پایگاه شهرستان های گرمسار و آرادان هماهنگ شده که برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی و اردوئی از جمله مصوبات در این طرح است.

وی افزود: اگر می خواهیم در مقوله اوقات فراغت موفق عمل کنیم باید از اقدامات جزیره ای پرهیز شود و به سمت تصمیم گیری گروهی با منطق و هم افزایی گام برداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار با اشاره به لزوم هم افزایی در تبیین برنامه های اوقات فراغت، گفت: همه دستگاه های ذی ربط می بایست برنامه های خود را در این باره اعلام کنند تا بتوانیم در مقوله برنامه ریزی به درستی عمل کنیم چرا که با وجود هجمه دشمنان اسلام به خصوص نسبت به قشر جوان، اوقات فراغت و استفاده بهینه از آن اهمیت خاصی دارد.

تقوی با بیان اینکه برنامه های ویژه اوقات فراغت جوانان در آرادان پس از اظهار نظر توسط گروه ارزیاب، تصویب می شوند، بیان داشت: امروز باید به دنبال اجرای برنامه هایی باشیم که متناسب با نیاز جوانان تدارک دیده شوند تا بتوانیم جذب حداکثری قشر آینده ساز ایران اسلامی را به نحو احسن انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: امروز غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که دشمنان ما سعی در تخریب وجهه دین در بین این قشر آینده ساز ایران اسلامی دارند و ما باید در راستای مقابله با آن تلاش داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها