خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

رکود و بیکاری دو بیماری اقتصادی بسیار مهم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت:بیکاری و رکود، دو بیماری اقتصادی است که دولت باید از مضمن شدن آنها جلو گیری کند.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۰۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج در قزوین در پیرامون مسائل اقتصادی مطرح شده در آخرین دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب و اشاره ایشان به مسئله بیکاری و رکود اقتصادی به عنوان دو مشکل اصلی اقتصادی کشور اظهار کرد: رکود و بیکاری دو بیماری اقتصادی بسیار مهم است که اگر به حالت مضمن در آیند اتفاقات تلخی را پی خود به وجود خواهند آورد.

وی ادامه داد: رهبری تاکید دارند که این دو بیماری به این حالت نرسند و نیز دولتمردان نقش اول رویارویی با این بحران را دارند و تا آن را رفع کنند چشم امید ملت نیز در این موضوع به دولت و عملکرد التیام دهنده‌اش دوخته شده است.

حجت الاسلام معبودی توضیح داد: از نگاه رهبری دولت برای رفع مشکلات اقتصادی برنامه هایی ریخته و در مراحل ابتدایی عملی کردن آن می باشد و نیز در این رابطه کار گروه هایی نیز تشکیل شده است که فعلا در جامعه ملموس نیست و ما امیدواریم که دولت در آینده اقدامات مناسبی در شان مردم انجام دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در ادامه این گفتگو با اشاره به نام سال جاری که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشد عنوان کرد: با توجه به نام سال و ترسیم نقشه راه توسط رهبر معظم انقلاب که راهکارهایی نیز برای عملیاتی کردن آن بیان کرده اند به نظر می رسد که دولت باید دقت بیشتری در عملی کردن آنها به خرج دهد.

وی افزود:از راه های عملی کرد اقتصاد مقاومتی توجه به بنگاه های اقتصادی و کوچک زود بازده می باشد که به نظر می رسد ریسک کمتری در پی دارد.

حجت الاسلام معبودی تشریح کرد: صنایع کوچک می تواند افراد و نیروی کار بیشتری را به خود جذب کند و محل مناسبی برای شکوفایی استعداد و خلاقیت نیز باشددر عین حال که برای کار آفرین هزینه کمتری برای راه اندازی دارد و می تواند سود دهی خوبی نیز داشته باشد.

این مقام مسئول تبیین کرد: امروز در یک جنگ همه جانبه در مقابل دشمن خود هستیم که یکی از بخش های آن اقتصاد است و دشمن در این بخش با فشار ها و تهدید های مختلف مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده که باید با هوشیاری مانند سایر جبهه ها در این مسئله نیز موفق همل کنیم.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه یادآور شد: بهترین راه کار در بخش اقصاد پیروی از بیانات رهبر، اقدام و عمل و مبدان دادن به صنایع کوچک و کم هزینه برای اشتغال بیشتر، یعنی همان راه حلی که همواره مطمئن جواب داده است می باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها