مسئول فرهنگی سازمان اردویی بسیج عنوان کرد

لزوم نظارت بیشتر بر فضای مجازی برای مقابله ولنگاری فرهنگی

محمدزاده با بیان اینکه نیاز است که مسئولان نظارت بیشتری بر محتوای فضای مجازی داشته باشند، گفت:ولنگاری فرهنگی را کاملا در فضای مجازی می بینیم، به طوری که مدیریت آن کاملا رها شده است.
کد خبر: ۸۶۹۷۰۱۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج،سرگرد محمدزاده مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی بسیج مستضعفین با انتقاد از عدم نظارت مسئولان از فضای مجازی گفت:متاسفانه فضای مجازی توسط همه نادیده گرفته شده و ندیدن فضای مجازی منجر به ولنگاری فرهنگی در شبکه های اجتماعی و اینترنتی شده است.
وی افزود: آمار جوانهایی که دسترسی به فضای مجازی دارند رو به افزایش است و این در حالی است که هیچ نهادی آنها را کنترل نمی کند.
محمدزاده با بیان اینکه ولنگاری در فرهنگ معین به معنی بی بندو بار و بی قیدی است، گفت: ولنگاری فرهنگی را کاملا در فضای مجازی می بینیم، به طوری که مدیریت آن کاملا رها شده است و آمارها نشان می دهد که  که مردم و جوانان بی قید و بند دسترسی به مسایلی دارند که نباید داشته باشند.
مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی بسیج گفت: باید غنای تولیدات فرهنگی در فضای مجازی را افزایش دهیم و قطعا اگر نخبه گان به فضای مجازی نیایند، مشکل بیشتر می شود./م
ارسال نظرات