خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین

امریکا تمامی جوامع را به سمت فساد دعوت می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امریکا جامعه را به سمت فساد دعوت می کند در حال حاضر همه توطئه هایی که علیه کشور ما و علیه مسلمانان در منطقه است اثر توطئه امریکا نمودار است.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۵۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با نظر امام بنیان گذار انقلاب پیرامون رابطه با آمریکا بیان کرد: حضرت امام امریکا را شیطان بزرگ دانشتند چون کار شیطان وسوسه گری و دعوت به بدی است امریکا جامعه را به سمت فساد دعوت می کند در حال حاضر همه توطئه هایی که علیه کشور ما و علیه مسلمانان در منطقه است  اثر توطئه امریکا نمودار است.

وی گفت: خود آمریکا اعتراف کردند که باعث بوجود اوردن داعش هستند چه کسی نمیگذارد امروز مردم سوریه  پیروز شوند چه کسی نمی گذارد بیداری اسلامی در کشور های اسلامی پیش رود؟

این مسئول افزود: اما این مساله که اگر امام امروز بود و به نحو دیگری با امریکا برخورد می کرد این است که در حال حاضر ماهیت امریکا عوض نشده است و ماهیت مکتب امام نیز عوض نشده است رهبر انقلاب به دلیل اینکه هنوز خباثت امریکا وجود دارد اجازه مذاکره در مسائل دیگر به جز هسته ای نمی دهد.

 قابل اظهار کرد: اگر امریکا به دنبال مذاکره است قصدی جز نفوذ و ایجاد ترس ندارند در صورتی که برخی ترسیده اند اینکه برخی می گویند مذاکره کنیم با منطق امام سازگار نیست امام جملات عدیده ای در مورد رابطه با امریکا داشته اند و رابطه با امریکا رابطه گرگ و میش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین مطرح کرد: دیدگاه رهبری هم به این صورت است امریکائی‌ها در برجام نشان داند که علی رغم وعده ها و مذاکرات متعدد چگونه دارند شیطنت می کنند یه وعده ها عمل نمیکنند  بهانه تراشی میکنند تحریم ها را لغو نمی کنند یا اگر هم تحریم میکنند به طور دیگری مجدد اجرا می کنند .

وی بااشاره به شباهت‌های شخصیتی، اندیشه ای و مدیریتی رهبر معظم با حضرت امام خمینی (ره)  تشریح کرد: مقام معظم رهبری هم شاگرد امام و هم شاگرد اسلام  است تعلیمات امام را با همه وجود دریافت کرده اند امام فرمودند من آقای خامنه ای را بزرگ کردم معنایش این است که تربیت فکری ایشان دست من بوده است.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: افرادی در زمان حضرت امام از راه و اصول ایشان تبعیت می کردند اما امروزه این حمایت وجود ندارد و اختلاف تفکراتی امام و رهبری را مطرح می کنند که اگر امام زنده بود رفتار دیگری با برخی مسائل می کردند.

 

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها