خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

ایستادگی شهدای مدافع حرم افتخار آفرین است

استاندار سمنان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: ایستادگی شهدای مدافع حرم افتخار آفرین است.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۷۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا خباز در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران به اتفاق مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با خانواده شهید مدافع حرم عباس دانشگر دیدار نمود در این ملاقات دکتر خباز از رشادتها و ایثارگریهای شهید افتخار آفرین عباس دانشگر تجلیل و تقدیر نمود.

وی ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم را موجب افتخار و عزت ایران اسلامی برشمرد و افزود: اگر این عزیزان در 1000 کیلومتر دورتر از مرزهای کشور به مقابله با دشمنان و تکفیریها وداعش نپردازند دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی به داخل رخنه خواهد کرد این جوانان سلحشور چون شهید عباس دانشگرها هستند که دلاورانه در مقابل داعش می ایستند تا دشمنان نتوانند وارد شهرها شوند و امنیت ما را به خطر اندازند

وی با حدیثی از حضرت علی(ع) شهادت را امری انتخابی برشمرد که شهدا برای دستیابی به اهداف الهی خودشان در این راه انتخاب می شوند و تا انسان در این راه اننخاب نشود به شهادت نمی رسد.

استاندار سمنان دفاع از حرم اهل بیت (س) را یک افتخار برشمرد و افزود : شهدای مدافع حرم می گویند اگر در 1400 سال پیش نبودندکه از اهل بیت (س) و یاران امام حسین (ع) دفاع کنند ولی امروز جانانه از حرمت اهل بیت در مقابل دشمنان کافر دفاع می کنند و در این راه به شهادت می رسند.

دکتر خباز همچنین از تلاشها و زحمات خانواده شهید در راه تربیت و هدایت و طریقت الهی این شهید تقدیر نمود و اضافه کرد تربیت اسلامی، لقمه حلال ووجود فضای دوران دفاع مقدس در محیط خانواده باعث بالندگی و پرورش اینگونه جوانان شجاع و افتخار آفرین چون شهید عباس دانشگر می شود.

در این دیدار همچنین از سوی پدر شهید عباس دانشگر و برادران شهید خاطراتی از رشادتها و دلاورمردیهای شهید عباس دانشگر ارائه شد.

همچنین دکتر خباز استاندار سمنان به اتفاق همراهان با جانباز مدافع حرم روح ا... نصیری دیدار و عیادت نمود.

در این ملاقات جانباز مدافع حرم روح ا... نصیری چگونگی مبارزه و مجروحیت خودش را در دفاع از حرم اهل بیت (س) ارائه داد و در ادامه استاندار سمنان از رشادتها و دلاوریهای این جانباز تجلیل نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها