خبرهای داغ:
به همت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص)؛

برنامه های فرهنگی بوستان سلامت در پارك شهداي محراب شاهرود اجرا مي شود

به همت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود برنامه های فرهنگی در قالب بوستان سلامت خانواده در پارک شهدای محراب شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۸۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طی سال های اخیر فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با همکاری بسیج مساجد و محلات حوزه های مقاومت شهری برنامه بوستان سلامت را در برخی از پارک های شاهرود که از نظر حضور خانواده ها در آنها اثرگذار است برگزار می کند و امسال نیز با توجه به اثربخشی این بوستان، تخصصی برنامه هایی در این بوستان ها تعرف شده که بوستان سلامت پارک شهدای محراب شاهرود به عنوان بوستان سلامت خانواده بوده و برنامه های متنوعی در این بوستان برای خانواده های عزیز شاهرودی و مسافرینی که در این بوستان و پارک آبشار و پارک جنگلی کاج حضور دارند اجرا می شود.

در این بوستان سلامت که پایگاه شهید رجایی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) برپا نموده اند غرفه های مختلف فرهنگی دینی و اجتماعی برپا شده و هر شب جنگ شاد با حضور بازیگران عرصه تئاتر شهرستان برای خانواده برگزار می شود.

در غرفه های این بوستان که با موضوعات اقتصاد مقاومتی،فرهنگی،اجتماعی،مشاوره ای و معرفتی بصیرتی برپا شده است، غرفه دمنوش های گیاهی، غرفه صنایع دستی،غرفه مشاوره اعتقادی،مذهبی،غرفه انتشارات انتظار،غرفه سوغات شاهرود،ایستگاه سلامت و غرفه مسابقات و سرگرمی،غرفه طب اسلامی خواهران و برادران برپاست.

در این بوستان همچنین در شب های مختلف کارشناسانی از نیروی انتظامی ،مرکز بهداشت، حوزه علمیه،آتش نشانی،هلال احمر به تشریح ابعاد مختلف فعالیتی خود و هشدارهایی در زمینه فعالیت های تخصصی خود برای خانواده ارائه می دهند که با استقبال خوب خانواده روبروست.

فعالیت بوستان های سلامت در ماه مبارک رمضان بعد از افطار تا سحر در بوستان های شهدای محراب،بلوار،کودک و ولیعصر(عج) شاهرود برپاست و خانواده های شاهرودی می توانند از برنامه های این بوستان ها استفاده کنند.

حسین ابوذری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برپایی بوستان سلامت در پارک شهدای محراب گفت: مقدمات این برنامه از یک ماه به ماه مبارک رمضان آغاز شد و با جلسات مختلف و برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه و کمیته بندی به حمدالله امروز شاهد هستیم که برنامه های بوستان با استقبال خوب برنامه روبروست و در این زمینه حضور جوانان بسیجی و نوجوانان بسیار چشمگیر می باشد.

وی افزود: تمام کارهای بوستان های سلامت توسط نوجوانان و جوانان بسیجی انجام می شود و این طرح با ایده و خلاقیت نوجوانان و جوانان و بهاء دادن به آنها و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها و جمع بندی با کارشناسان مختلف اجرایی شده و این خود نمونه ای از تاکیدات رهبر انقلاب به بهاء دادن به جوانان مون و انقلابی است که آینده کشور بدست آنهاست و امیدواریم بتوانیم با برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی نیاز جامعه را برآورده و دغدغه شبانه روزی رهبری فرزانه انقلاب در باب فرهنگ را التیامی هرچند کم نهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها