خبرهای داغ:
مسئول معاونت فرهنگي تبليغات تيپ 12 قائم (عج) سمنان:

از ظرفيت ماه مبارك رمضان در اشاعه و ترويج فرهنگ قرآن و عترت استفاده شود

مسئول معاونت فرهنگي تبليغات تيپ 12 قائم (عج) سمنان تأكيد كرد: از ظرفيت ماه مبارك رمضان در اشاعه و ترويج فرهنگ قرآن و عترت شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۸۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، محمود راسخي مسئول در حاشيه برگزاري مراسم محفل انس با قران كريم كه در تيپ 12 قائم(عج)‌با حضور قاري مصري برگزار شد، گفت: ماه رمضان ماهي است كه خداوند متعال بهترين پادشها را براي بندگان خويش در نظر گرفته است و همچنين زمينه را براي حضور پررنگ و با كيفيت ما آماده كرده است.

وي تصريح كرد: ما بسياري از برنامه هايمان را كه رويكردهاي فرهنگي و ديني دارند، در ماه مبارك رمضان اجرا مي كنيم.

مسئول معاونت فرهنگي تبليغات تيپ 12 قائم (عج) سمنان گفت: در نظر داريم در هر سال از حفاظ و قراء با كيفيت داخلي و مصري استفاده كنيم، همچنين از گروه هاي تواشيح مطرح نيز در سطح خوب در تيپ12 استفاده مي كنيم.

مسئول معاونت فرهنگي تبليغات تيپ 12 قائم (عج) سمنان دعوت از سخنرانان مجرب و صاحب نظر در زمينه اي مختلف را از ديگر برنامه هاي اين معاونت برشمرد و خاطرنشان كرد كه پاسداران همواره در دعوت از سخنرانان با كيفيت نظر دارند و با توجه به مشكل پسند بودن اين عزيزان سعي داريم تا بهترين ها را در حد توان براي مراسم مختلف دعوت كنيم.

در ادامه خرسندي خود را از حساسيت پاسداران در با كيفيت بودن اساتيد ابراز كرد و افزود: اين امر نشانگر دقت و توجه بالاي پاسداران ما در ارائه مطالب به روز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها