خبرهای داغ:

همایش «طرح مودت» در سپاه ناحیه سمنان برگزار شد

همايش «طرح مودت» با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات و اقشار و کانون های بسیج سپاه ناحیه سمنان با هدف ایجاد انس و الفت و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۲۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، همايش طرح مودت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات و اقشار و کانون های بسیج سپاه ناحیه سمنان با هدف ایجاد انس و الفت، تقویت روحیه نشاط و معنویت و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در حسینیه شهدای این یگان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان،ضمن اشاره به ماه مبارک رمضان و آیاتی از قرآن مجید، این ماه را فرصت مناسبی برای خودسازی دانست و بیان کرد: چیزی که در جامعه امروز نیازمند آن هستیم احیا و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است؛که در بین بسیاری از مدیران و ادارات ما نیز مغفول واقع شده است؛در حالی که از نظر مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ مهمترین رکن جامعه اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: کسی که سبک زندگی خود را بر اساس سبک زندگی اسلامی و قرآنی بنا کند به کمال واقعی می رسد و همانندامام خمینی (ره) که دنیا را تحت تأثیر خودش قرار داد و استکبار را به پوچی کشانده می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: دشمن با هجمه بسیار زیاد و سنگین در جبهه جنگ نرم وارد کارزار شده است و مردم جامعه ما و به خصوص بسیجیان و پاسداران باید مراقب باشند و در این جبهه مردم جامعه را آگاه و هوشیار کنند.

حجت الاسلام قندهاری در ادامه با اشاره به نقش مهم بانوان در جبهه جنگ نرم خاطرنشان کرد: همسران و مادران در این راه نقش بسیار مهم و بسزایی دارند و باید زینب گونه در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب وارد عمل شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به محور جبهه مقاومت بیان کرد: بسیجیان وظیفه دارند فرهنگ ایثار و ایستادگی مدافعان حرم را برای مردم تبیین كنند.

قندهاري ادامه داد: بسیجیان امروز برای جلوگیری از کشیده شدن جنگ به داخل کشور به جهاد خارج از مرز رفته اند و از جان و مال خود گذشته اند تا نه تنها برای دفاع از کشور خود بلکه برای دفاع از اسلام و حریم ائمه اطهار سلام الله ،عباس گونه جلوی تکفیری ها بایستند و با کفر و جاهلیت آنها مقابله کنند.

وی تصریح کرد: این موضوع باید برای مردم بیان شود تا حرف افرادی که ناآگاهانه و عامدانه در داخل کشور دفاع از جبهه مقاومت را زیر سؤال می برند، بی تأثیر شود و خود مردم فرهنگ مدافعان حرم را تبلیغ و ترویج کنند و مقابل آن تفکر غلط بایستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها