همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد/3

ابوشریف:ذکر نام اسرائیل در قرآن نمایانگر خودکامگی و فساد رژیم صهیونیستی است

" نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت:در قرآن کریم نام اسرائیل به گونه های مختلف ذکر شده است که نمایانگر خودکامگی و فساد این رژیم منحوس است.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۸۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج،ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در شانزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد گفت:ابتدا از خداوند متعال تق" نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران  اضا دارم که روزه شما و جهاد شما در راه خدا را قبول کند.سوال من این است که آیا کشوری که رژیم صهیونیستی را تحریم می کند مستحق تکریم است و یا کشوری که با آنها دست می دهد؟ قطعا کشوری که با این رژیم همگام است شایسته لعن و نفرین است. آری؛ اسرائیل چنین است و مبارزه با آن معیار حق و باطل است و در واقع در قرآن کریم نام اسرائیل به گونه های مختلف ذکر شده است که نمایانگر خودکامگی و فساد این رژیم منحوس است که نمونه آن، جنایت و فسادهایش در فلسطین است.

وی ادامه داد:به طور حتم کسانی که در برابر این رژیم مقامت می کنند بر آن پیروز خواهند شد و این افراد، همان بندگان خالص خداوند هستند که در قرآن هم ذکر شده است. این بندگان خدا که در برابر این رژیم می ایستند و سرانجام برآن پیروز خواهند شد، شایسته تکریم هستند. 

ابوشریف افزود:رژیم صهیونیستی تقریبا صد سال قبل با حمایت انگلیس در سرزمین فلسطین به وجود آمد و تمام فتواها در جهان اسلام و از سوی مراجع دینی و حتی امام خمینی(ع) و همچنین حضرت امام خامنه ای بر این ماجرا تاکید دارد که سرزمین فلسطین یک سرزمین اسلامی و بخشی از جهان اسلام است و حاکمیت آن از آن مردم این سرزمین است و کسی حق حاکمیت بر آنها را ندارد؛ بنابراین کسانی که در مسیر مبارزه با این رژیم باشند در مسیر درست هستند و هر کسی که در برابرفلسطین ایستاده است، در مسیر باطل و دشمنی با اسلام قرار دارد. 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تاکید کرد:مسجد الاقصی قبله اول مسلمان است و در قرآن کریم به این سرزمین اشاره شده است و نشان می دهد مسجد الاقصی سرزمین مبارک برای جهانیان است که هر گز نمی تواند در برابر رژیم صهیونیستی تسلیم شود. 

وی در پایان گفت:همچنین از نظر سیاسی،اخلاقی و انسانی باید گفت که رژیم صهیونیستی با بزرگترین فاجعه انسانی در عصر نوین ایجاد شده است و باعث آواره شدن تعداد زیادی از مردم این سرزمین شده است و از نظر انسانی، مسئله فلسطین مستحق حمایت است و هر انسانی که ذره ای انسانیت دارد باید از آرمان های این سرزمین حمایت کند.


ارسال نظرات