دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور :

تخریب حسینه دوکوهه صحت ندارد

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: شایعه تخریب حسینیه حاج همت پادگان دوکوهه صحت ندارد و اکنون گروه انصار حضرت رسول(ص) در حال مرمت و بهسازی آن هستند.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۱۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج،سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور  با بیان اینکه شایعه تخریب حسینیه حاج همت پادگان دوکوهه صحت ندارد و اکنون گروه انصار حضرت رسول(ص) در حال مرمت و بهسازی آن است، عنوان کرد: این حسینیه سال 62 ساخته شده و سقف آن نیاز به تعمیر و بهسازی داشته تا خطری برای زائران نداشته باشد. به این دلیل گروه انصار حضرت رسول(ص) بازسازی سقف و بهسازی حسینیه را به سرعت انجام می دهد تا این حسینیه میزبان امنی برای زائران باشد.
کاروان های راهیان نور به چهار استان از ایلام تا آذربایجان غربی از منطقه قلاویزان تا کمرچین اعزام می شوند و دست اندرکاران در تلاش هستند تا زمینه حضور را فراهم کنند
ادیبی همچنین به آغاز اعزام کاروان های راهیان نور به یادمان های غرب و شمالغرب کشور پس از ماه رمضان اشاره کرد و افزود: کاروان های راهیان نور به چهار استان از ایلام تا آذربایجان غربی از منطقه قلاویزان تا کمرچین اعزام می شوند و دست اندرکاران در تلاش هستند تا زمینه حضور را فراهم کنند.
وی همچنین به آغاز ثبت نام خادمین شهدای کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب از اول تیرماه اشاره کرد و گفت: در راستای ایجاد فضای فرهنگی تربیتی در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی و ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی کشور و به منظور خدمت به زائران شهدا، شبکه مرکزی خادمین راهیان نور کشور اقدام به جذب و به کارگیری نسل جوان و متعهد در برنامه های فرهنگی راهیان نور می کند. داوطلبان می توانند از اول تا 7 تیرماه 1395 با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند و پس گذراندن مراحل گزینش و دوره های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.
ادیبی افزود: اکنون 27 هزار نفر عضو شبکه خادمین شهدا هستند که خدمات فرهنگی و تربیتی را به زائرین راهیان نور ارائه می کنند./م
ارسال نظرات