خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان سمنان خواستار شد؛

جمع آوری آثار رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی سمنان جهت تدوین دایره المعا رف استانی دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان سمنان خواستار جمع آوری آثار و اسناد رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی سمنان جهت تدوین دایره المعا رف استانی دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۰۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمد حسن سلامی در جمع شورای ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی سمنان و واحدهای تابع، دفاع مقدس را اوج و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران تحقق شعارها و پیام های انقلاب اسلامی دانشت.

وي نقش دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی استان در دوران دفاع مقدس را ، نقشی برجسته و اثرگذار عنوان نمود و خواستار جمع آوری آثار و اسناد رزمندگان آن دانشگاه در دوران دفاع مقدس شد .

مدیر کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان سمنان به تشریح روند تدوین تاریخ جنگ و دایره المعارف استانی دفاع مقدس پرداخت و خواهان همکاری و تلاش شورای ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی دراین فرایند شد .

سلامی از یادمان شهدای گمنام استان به عنوان کانون فعالیت های فرهنگی جوانان و دانشجویان نام برد و خواستار اهتمام بیشتر اعضای شورای ایثارگران به این مهم گردید.

شایان ذکر است در این همایش جمعی از نویسندگان و کارشناسان حوزه دفاع مقدس نسبت به تشریح اقدامات لازم در زمینه جمع آوری و ثبت اثاررزمندگان و تدوین کتب دفاع مقدس تاکید كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها