خبرهای داغ:

گردهمايي هيئت منتظران موعود در سرخه برگزار شد

گردهمايي هیئت منتظران موعود در پایگاه حضرت آسیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۸۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سرخه،‌ گردهمايي هیئت منتظران موعود در پایگاه حضرت آسیه سرخه با حضور يكي از اساتيد حوزه علميه نجميه سرخه و مربي حلقه صالحين برگزار شد.

زهرا عامری استاد حوزه علمیه نجمیه سرخه و مربی حلقه های صالحین ضمن در اين گردهمايي به تبيين سیره عبادی و فرهنگی کریم اهل بیت پرداخت و گفت: یکی از چیزهایی که برای ائمه ما مهم بود جهل زدایی و تعلیم و تربیت اطرافیان و شاگردان بوده است.

وي افزود: روایتی است که روزی مردی وارد مسجدی شد و در آنجا افرادی مباحثه درسی می کردند این فرد نزدیک آمد و پرسید منظور از شاهدن و مشهود در سوره بروج چیست؟ امام حسن (ع) فرمود: خداوند به پیامبر فرمود ماتورا فرستادیم تا شاهد و بشارت دهنده باشی. پس منظور شاهد وجود پیامبر(ص) است و منظور از مشهود روز قیامت است چون یکی از نام های روز قیامت مشهود است. آن فرد گفت، که خداوند می داند امامت و رسالت را در کدام خاندان قرار دهد.

اين استاد حوزه با اشاره به علم غیب و کرامات امام حسن (ع) بيان داشت: از علم غیب امام حسن (ع) می توان به زمانی که 6 ماه از امامت آن امام گذشت که هنوز شهر را تخلیه و ترک نکرده بودند، معاویه به نزد امام حسن(ع) آمد و پرسید؛ اگر علم غیب می دانی بگو این درخت نخل چند خرمادارد و امام فرمود 4004 خرما روی درخت است، که امام توانست علم غیب خود را به معاویه ثابت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها