خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

دانشجويان بيش از هر قشري در معرض خطر هجمه هاي دشمنان هستند

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: تمام قوا در نیروهای سپاه و بسیج سرباز قشر جوان و نیرو های دانشجو است، امروزه قشر دانشجو و دانش آموز بیشتر از هرقشری در معرض خطر هجمه های دشمن قراردارد.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۲۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های گرمسار و آرادان در جمع مسئولان دانشگاهی و فرماندهان پایگاه های بسیج دانشجویی گرمسار بیان کرد: شهدا و رزمندگان در ابتدای انقلاب و دوران هشت سال جنگ تحمیلی با یک روحیه جهادی و شهادت طلبی و تفکر بسیجی وارد میدان جنگ شدند تا از نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنند.

وی تصریح کرد: بسیجیان امروز موظفند با مطالبه گری و آگاهی بخشی سیاسی شبهات را در نظام رفع کنند و آن را به مردم انتقال دهند.

ناظریه همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشجویان افسران جنگ نرم هستند یکی از راه‌های مقابله با جنگ فرهنگی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی،اردوهای جهادی،نشست های سیاسی و فرهنگی است؛نسبت به برگزاری این برنامه ها باید توجه ویژه داشت.

وی خاطرنشان کرد: تمام قوا در نیروهای سپاه و بسیج سرباز قشر جوان و نیرو های دانشجو است، امروزه قشر دانشجو و دانش آموز بیشتر از هرقشری در معرض خطر هجمه های دشمن قراردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها