خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با «بسیج»:

بیداری اسلامی نشات گرفته از روز قدس است/روز جهانی قدس لرزه بر پیکر استکبار جهانی خواهد انداخت

سرهنگ کریمی گفت: بیداری اسلامی که در جهان اسلام شکل گرفته، نشات گرفته از روز قدس است که با یک تفکر الهی از سوی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۵۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
سرهنگ جهانگیر کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، ضمن بیان اهمیت ماه مبارک رمضان برای خود سازی انسان، یکی از ایام بسیار مهم و اثر گذار در این ماه را روز قدس عنوان کرد و این روز را روز مبارزه با استکبار جهانی دانست.


فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به اینکه روز قدس فقط مخصوص ایران اسلامی نیست گفت: روز قدس روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان با حضور خود برای دفاع از برادران و خواهران فلسطینی به خیابان ها می روند و ملت ما در این زمینه پیشتاز است.


کریمی روز قدس را خنثی‌کننده توطئه فراموشی مسأله فلسطین دانست و گفت: بیداری که در جهان اسلام شکل گرفته است نشات گرفته از این یوم الله است که با یک تفکر الهی از سوی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.


فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تفکر حضرت امام خمینی (ره) را در خصوص روز قدس بسیار مهم و تعیین کننده دانست و گفت: سال های متمادی است که از طرف استکبار سعی می شود مسأله قدس به فراموشی سپرده شود و روز قدس، تیری به قلب این توطئه است و حرکتی عظیم برای خنثی کردن توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی در حال انجام آن هستند تا به‌کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

کریمی در ادامه با تاکید بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس  افزود: در این روز مردم مظلوم فلسطین احساس می‌کنند ملت ها پشت‌سرشان هستند و ما می توانیم با حضور خود در این راهپیمایی علاوه بر تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام (ره) به تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) لبیک گفته و بار دیگر به جهانیان نشان دهیم که ما همواره در صحنه های مختلف پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستیم.


ارسال نظرات