انتشارات ساقی :

گردآروی برجسته‌ترین مواضع رهبر انقلاب در یک کتاب

این کتاب در برگیرنده برجسته‌ترین مواضع انقلابی رهبر انقلاب اسلامی در فاصله سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۴است که به انتخاب نویسنده از میان بیانات و پیام‌های معظم له انتخاب و در این کتاب گردآوری شده است.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۸۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، این کتاب در فصل نخست از خود به بررسی مهمترین مواضع انقلابی مقام معظم رهبری در موضوع سیاست خارجی پرداخته است و طی آن در فصولی جداگانه موضع رهبر انقلاب در قبال کشورهای مستکبر، موضوع رهبر انقلاب در مواجه با رژیم اشغالگر قدس و نیز چالش هسته‌ای در کشور را بررسی کرده و در فصلی مجزا نیز به مساله بیداری اسلامی توجه نشان داده است.

کتاب در فصل دوم خود به بررسی مواضع انقلابی رهبری در بعد سیاست داخلی می‌پردازد و طی آن اظهارنظرهای ایشان را درباره فتنه سال ۱۳۷۸، فتنه سال ۱۳۸۸، مواضع فرهنگی رهبر انقلاب و باورهای ایشان درباره تعمیم انقلابی‌گری به همه ارکان و شئون نظام را مورد بررسی قرار داده است.

نویسنده در مقدمه خود بر این کتاب تصریح کرده است: این کتاب به هیچ وجه در پی تبیین روحیه انقلابی‌گری در عملکردها و سخنان رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد نبوده و در هشت فصل خود تنها به ابعاد سیاست داخلی و خارجی پرداخته است. در همین دو بعد نیز ادعان می‌کنیم استقصای کامل به عمل نیاورده‌ایم و صرفا به مواضع برجسته در عملکرد ایشان بسنده کرده‌ایم و چه بسا جست و جوی کامل‌تر به نتیجه کاملتری نیز بیانجامد.

نشر ساقی این کتاب را با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر کرده است.

ارسال نظرات