خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه استان قزوین:

راهپیمایی روز قدس پیام آور وحدت مسلمانان است

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: راهپیمایی روز قدس پیام آور وحدت مسلمانان است و فریاد می زند ریشه های پوشیده رژیم جعلی صهیونیستی به زودی به خواست خداوند خشک خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۱۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

 

سرهنگ عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: بیش از 60 سال از اشغال فلسطی می گذرد و در تمام این سالها ایران به عنوان امتی مسلمان همواره پشت فلسطین ایستاده است و این موضوع قبل از انقلاب نیز جاری بوده، مثال آن بیانات شهید مطهری است که در سخنرانی های خود روشن گری های متعددی را داشته است.

وی ادامه داد: پس از انقلاب نیز با توجه با اندیشه دینی و عقاید استکبار ستیزانه که در جامعه در جریان بوده و هست و حساسیت ویژه ای نیز در این موضوع وجود دارد، به همین دلیل نیز روز ویژه‌ای را برای این مسئله در نظر گرفته اند.

این مقام مسئول توضیح داد: روز جهانی قدس که از ایده های طلایی امام راحل بوده است می تواند هر ساله با اقبال بیشتری  روبه رو می شود، این ایده علاوه بر پیام آرادی برای قدس شریف عامل اتحاد مسلمانان نیز می تواند باشد.

سرهنگ برزگر با بیان اینکه ملت ها همیشه در کنار مردم فلسطین بوده اند و برادرانه برای حل مشکلات آنان اقدام کرده اند توضیح داد: امت مسلمان برادران یکدیگر می باشند، این حکومت ها و دولت های گاها دست نشانده هستند که برای اهداف سخیف خود با دشمن اصلی یعنی اسرائیل خونخوار دست در یک کاسه برده اند.

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین تبیین کرد: دولت ها با ارتباطات اَشکار و پنهان خود اقدامات متفاوتی را انجام می دهند ولی نمی توانند اندیشه ابنا جامعه را تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود:سالیان اخیر فرصت مناسبی برای دولت ها ایجاد شده است تا سرسپردگی هر چه بیشتری را نسبت به آمریکا به صورت مستقیم به عنوان حامی اصلی اسرائیل ارائه دهند و اگر در این خصوص از آنها سوال هم شود می گویند که به واسطه مخالفت با ایران این اقدام را انجام داده اند.

سرهنگ برزگرعنوان کرد: دولت های عربی مهمترین علت مخالفت خود با ایران را تبلیغ تشیع توسط ایران می دانند حال آنکه مسلمانان فلسطین عمدتا سنی می باشند و ایران در تمام جهان وطیفه خود می داند که همراه مسلمانان باشد.

وی در پایان ضمن دعوت همگان به حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس پیام آور وحدت مسلمانان است و فریاد می زند ریشه های پوشیده رژیم جعلی صهیونیستی به زودی به خواست خداوند خشک خواهد شد.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها