خبرهای داغ:

بیانیه روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در آستانه روز جهانی قدس

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۸۷۰۳۲۲۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج متن بیانیه بدین شرح است
 
روز قدس ، روز تجلی دفاع از آزادی وحقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی ، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است. ملت ایران همواره روح آزادی خواهی وعدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت  و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرار داده است.
 
رژیم غاصب و جعلی اسرائیل از آنجایی که وحدت مسلمانان و وجهه و دوستی اسلام را به ضرر خود می بیند، پس از نفوذ در منطقه خاورمیانه و غصب اراضی فلسطین که در این مسیر جنایات عدیده ای را انجام داده است، با همدستی استعمار آمریکایی و انگلیسی کمر همت به مخدوش نمودن چهره اسلام بسته و با حمایت گروهک های تروریستی  مثل داعش و النصره و.... سرزمین های اسلام را با مشکلات جنگ و آوارگی مواجه نموده تا کشوری مسلمان یارای مقابله با آن رژیم را نداشته باشد.
 
اما با همه این شرایط مسلمانان هوشیارند و با رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و پیروی از علمای اسلام در صدد حفظ وحدت اسلامی و تمامیت ارضی کشورهای خود هستند، تا اسرائیل آرزوی تجزیه سرزمین های اسلامی را به گور ببرد.
 
در همین راستا و در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس ، سپاه استانی  حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، از مردم آگاه،بصیر و ولایت مدار استان خوزستان دعوت به عمل می آورد تا در کنار سایر مردم ایران اسلامی در این آوردگاه بزرگ با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدید پیمان کرده و با سردادن فریاد رسای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک گویند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار