با صدور پیامی از سوی آیت الله علم الهدی:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس، عبودیت خود در ماه رمضان را تکمیل کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی اظهار داشت: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس و با مشت‌های گره کرده به عنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا، تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا ابراز کنند.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۸۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در پیام آیت الله سیداحمد علم الهدی آمده است: استکبار جهانی در راستای هدف شیطانی خود برای براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه اسلام ستیزی را بوجود آورد و در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال است از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است.
 
این پیام می افزاید: ملت مظلوم فلسطین در صف مقدم مورد انواع مظالم و نابکاری ها در پهنه سه نسل قرار گرفته اند و قبله اول مسلمین، قدس شریف هدف انواع اهانت ها و قداست زدایی ها واقع شده است.
 
امام جمعه مشهد در ادامه پیام خود آورده است: بر حسب ابتکار امام بزرگوار، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان زمان تشکیل یک جبهه جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست به نام روز جهانی قدس نام گرفت.
 
آیت الله علم الهدی از مردم خراسان رضوی خواست با شرکت در راهپیمایی این روز و با مشت‌های گره کرده به عنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا، تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا 'آمریکا و رژیم صهیونیستی' ابراز کنند.
 
گفتنی است؛ راهپیمایی روز قدس در مشهد از ساعت 10 صبح روز جمعه یازدهم تیر ماه از مسیر میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) انجام می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها