خبرهای داغ:
روز قدس

پیمان دوباره مردم استان قزوین در حمایت از آزادی قدس شریف/طنین فریاد "مرگ بر اسرائیل" در تمام شهرستان‌ها‌

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم روزه دار استان قزوین در حمایت از دنیای اسلام، با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، پیمانی دوباره بستند.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۹۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در تمامی شهرستان‌های استان قزوین برگزار شده و مردم آگاه با سر دادن شعار‌های انقلابی در حمایت از دنیای اسلام و آزادی قدس شریف و رهایی مردم روزه‌دار فلسطین پیمانی دوباره بستند.


مردم روزه‌دار شهرستان البرز با تجمع در میدان لاله این شهرستان با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر راهپیمایی را به سمت خیابان 10 متری امام خمینی پیموده و به سمت مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) حرکت کرده تا در مراسم پرفیض نماز جمعه شرکت کنند.

در شهرستان آبیک هم مردم شهید پرور این شهرستان با وجود گرمای هوا، رأس ساعت 10 و نیم در مقابل مسجد ولیعصر (عج) تجمع کرده و از مسیرهای حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع)، بلوار امام خمینی(ره) و خیابان مصلی به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.

روزه‌داران همیشه در صحنه تاکستان نیز رأس ساعت 11 حدفاصل میدان پانزده خرداد را تا مصلی نماز جمعه راهپیمایی کردند و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف، قبله نخست مسلمانان را به گوش  جهانیان فریاد زدند.

مردم مومن بوئین‌زهرا نیز با وجود هوای گرم و خشک، مثل همیشه با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، مسیر بلوار امام خمینی (ره) تا مصلی نماز جمعه را پیموده و با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیست و مرگ بر آل سعود، آزادی قدس شریف را خواستار شدند.

در شهرستان آوج نیز مردم روزه‌دار رأس ساعت 11 در مصلی نماز جمعه حضور یافته و مسیر بلوار امام خمینی (ره)، گلزار شهدا را پیموده و برای اقامه نماز جمعه به سمت میعادگاه نماز جمعه بازگشتند.

مراسم راهپیمایی روز قدس همچنین در شهر‌های معلم‌کلایه، رازمیان، شال، اسفرورین، محمود آباد نمونه، محمدیه، اقبالیه، خاکعلی و سایر شهرهای استان قزوین برگزار شد.

این مراسم در برخی از شهرستان‌ها با خواندن بیانیه ضد صهیونیستی همراه بود و هم‌اکنون مردم آگاه و بیدار قزوین در حال آماده شدن برای سخنرانی‌های پیش از خطبه و خطبه‌های نماز جمعه هستند.


1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها