نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس در گفتگو با"بسیج":

رژیم اشغالگر قدس جزء غیر انسانی‌ترین و غیر دموکراتی‎ترین رژیم‌ها در جهان است

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس جزء غیر انسانی‌ترین و غیر دموکراتی‌ترین رژیم‌ها در جهان است.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۳۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
جلیل رحیمی جهان آبادی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل گفت: اسرائیل براساس موازین غرب در خاورمیانه تشکیل شد که یک رژیم نامشروع، غاصب و اشغالگر است.

وی افزود: از زمان اعلام موجودیت رژیم غاصب اسرائیل، ۹۳ درصد خاک فلسطین در اختیار مردم بود و هفت درصد را یهودی ها با زور غصب کردند ولی امروز نوار غزه و کرانه باختری هفت درصد در اختیار مسلمانان مظلوم فلسطین است و ۸۷ در صد در اشغال یهودیان می‌باشد.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز تصریح کرد: اسرائیل پس از اشغال اراضی فلسطین که هفت میلیون جمعیت داشت امروز تنها دو میلیون در خاک اسرائیل زندگی می کنند و پنج میلیون دیگر آواره کشورهای منطقه و عربی هستند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی و اسرائیلی خاطرنشان کرد: مردم مظلوم فلسطین حتی حق رای و انتخاب در سرزمین های آبا و اجدادی خودشان را  ندارند و حتی از حقوق اولیه انسانی هم محروم می باشند و سازمان‌های حقوق بشری چشم خود را بر روی این همه تناقض بسته اند.

وی ادامه داد: کشتار مردم غزه ، جنوب لبنان، اردن، مصر و سوریه در کارنامه ننگین رژیم صهیونیستی قرار دارد و رژیم اشغالگر قدس جزء غیر انسانی ترین و غیر دموکراتی ترین رژیم‌ها در جهان است.

رحیمی اظهارکرد: رژیم اشغالگر قدس با کمک فرانسوی ها، آلمانی ها و ورود مستقیم آمریکایی ها کشور ما را به خاطر انرژی صلح آمیز هسته ای تحت بدترین و ظالمانه ترین تحریم‌ها قرار داده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که پدر بمب اتم آمریکا شخصا بر ساخت بمب اتم در اسرائیل نظارت دارد تاکید کرد: رژیم کودک کش اسرائیل با ۲۵۰ کلاهک هسته ای یک تهدید بزرگ برای جهان و غرب آسیا محسوب می شود.

وی یاد آور شد: امروز ناظران آمریکایی صهیونستی بر دولت ایران اسلامی فشار می آورند که حتی برق هسته ای هم تولید نکنند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری رژیم غاصب اسرائیل رو به زوال و نابودی است واین رژیم نامشروع  سابقه بیش از 60 سال اشغال سرزمین های اسلامی  را دارد و این در حالی است کشور ایران اسلامی با جمعیتی بالغ بر هشتاد میلیون نفر پیشینه ای چهار هزار ساله در حکومت داری دارد وامروز در حوزه های استراتژیک مهم قدرت اول منطقه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها