خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه استان قزوین:

قوانین حقوق بشرهمگی در راستای منافع ملی آمریکا می‌باشد

مسئول سیاسی سپاه استان قزوین اظهار کرد: قوانین حقوق بشرهمگی در راستای منافع ملی آمریکا می‌باشد و تمامی اعمال و رفتارهایی که مخالف منابع ملی آمریکا باشند ضد حقوق بشر نامیده می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۴۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین  پیرامون حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: بحث حقوق بشر از جمله ابزاری است که نظام سلطه از آن به عنوان محرکه فشار برای ادامه سلطه بر سایر کشورها بهره می برد.

وی ادامه داد: سازمان هایی نظیر سازمان ملل که حقوق بشر را پیگیری می کنند از سازمان های ساخته شده توسط افکار سلطه گرانه آمریکایی است تا از آن در جهت ادامه سلطه گریشان بر سایر کشور ها استفاده کنند.

 این مسئول افزود: قوانین حقوق بشرهمگی در راستای منافع ملی آمریکا می‌باشد و تمامی اعمال و رفتارهایی که مخالف منابع ملی آمریکا باشند ضد حقوق بشر نامیده می‌شوند.

کوچک خانی تشریح کرد: ایران از ابتدای انقلاب قربانی تروریسم بوده و هست بطوریکه 17000 شهید ترور تقدیم انقلاب کرده است؛ سران کشورهای غربی که خود مغز متفکر و برنامه ریز این ترورها می‌باشند نه تنها از اعمال ضد انسانی خود پشیمان نیستند بلکه در برخی مواقع چون حمله به هواپیمای ایران به فرمانده ناو حمله کننده مدال افتخار نیز اهدا کردند.

مسئول سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)استان قزوین با اشاره به این که ایران همواره از حقوق خود دفاع می‌کند تبیین کرد: ایران بر خلاف آمریکا مخالف ترور چه ترور خوب و چه ترور بد می‌باشد.  

کوچک خانی متذکر شد: آمریکا با وجود برنامه ریزی و تلاش برای ایجاد نظام یک قطبی در جهان و همچنین ایجاد خاورمیانه بزرگ نتوانستند به اهداف خود که آقایی و سروری جهان بوده دست یابند؛ آن‌ها با آلوده کردن دستشان به خون بی گناهان تنها به منافع مطعی رسیده اند که این منافع برای آن‌ها بسیار متزلزل می‌باشد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها