فرماندار رشتخوار:

خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه از مهمترین اهداف دولت باشد

فرماندار رشتخوار، خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه را از مهمترین اهداف دولت دانست.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۳۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جمعی از مسئولین شهرستان رشتخوار با خانواده های ایتام تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان رشتخوار دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

حجت السلام مهدی بهرمند، امام جمعه شهرستان رشتخوار با توجه به فراهم شدن بستر کمک رسانی به نیازمندان از طریق نهاد کمیته امداد امام (ره) اذعان داشت: بستر کمک‌رسانی به محرومین و مستضعفان امروز فراهم شده است و باید با حفظ آبروی محرومین امروز به آنها کمک شود.

وی بالاترین فضیلت ها را دستگیری فقرا دانست و یاداور شد: فقر انسان را به فساد می‌کشاند و باید در جامعه آن را  ریشه کن کرد.

در ادامه خالقداد عرب فرماندار رشتخوار با توجه به قرار گرفتن در ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان و بهره مندی هر چه بیشتر از این ماه افزود: ماه مبارک رمضان که ماه خداوند خوانده می شود، در آن فواید بی شماری ذکر شده، اما میل کمک به ایتام، فقرا و نیازمندان از جلوه های زیبای این ماه پرفضیلت که اوج انجام این سنت های حسنه را در جامعه آشکار می‌سازد.

وی با بیان اینکه خدمت به محرومین عبادت بزرگی است و در دین اسلام نیز به آن سفارش زیاد شده است، افزود: کمیته امداد از یادگارهای حضرت امام (ره) است که با اجرای طرح‌های مختلف، دولت را در اجرای اقتصاد مقاومتی یاری می دهد.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه همه باید در راستای خدمت رسانی به مردم نیازمند تلاش نمایند خواستار رفع هرچه سریعتر نیازهای خانواده های تحت پوشش شد.

وی خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه را از مهمترین اهداف دولت برشمرد و تاکید کرد: حضور در بین ایتام و پیگیری مشکلات آنان یک وظیفه انسانی است و نباید محدود به زمان‌های خاص از جمله ماه مبارک رمضان باشد؛ بلکه در دیگر ماه‌های سال نیز باید انجام شود.

رئیس کمیته امداد این شهرستان نیز اجرای طرح اکرام با هدف جلب کمک به نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان را به منظور کمک به این افراد و بررسی مشکلات این قشر دانست.

وی اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیاری از ایتام ایران اسلامی تحت پوشش خدمات کمیته امداد حضرت امام (ره) قرار گرفته و بسیاری از نیازهای مادی و معنوی آنها تأمین می شود.
 
تجرد با بیان اینکه احسان و نیکوکاری به نیازمندان شیوه بزرگان دین خصوصا حضرت علی(ع) است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخی نهادها به عنوان نهادهای حمایتی معرفی شده‎اند که یکی از این نهادها کمیته امداد امام خمینی (ره) است که برای حمایت، توانمندسازی و شناسایی خانواده‎های نیازمند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها