خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

تسویف یکی از دامهای شیطان برای انسان است

یکی دیگر از راه کارهای شیطان تسویف است، انسان باید برنامه ای در جهت تصفیه درون خویش از غبار گناهان و خصلت های ناروا داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۹۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کلاس اخلاق کارکنان سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در این مراسم به برخی از نصایح پیامبر اکرم(ص) به ابوذر اشاره کرد.

وی گفت: از وعده هایی که کار امروز را به فردا می اندازد دوری کنید لذا این کار یکی از افت های بزرگ کار خیر است.

این مقام مسئول با اشاره به معنای تسویف بیان کرد: تسویه از ریشه سوف و به معنای تاخیر انداختن، امروز و فردا کردن کار امروز را به فردا انداختن است.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه تسویف یکی از دامهای شیطان برای انسان است، متذکر شد: یکی دیگر از راه کارهای شیطان تسویف است، انسان باید برنامه ای در جهت تصفیه درون خویش از غبار گناهان و خصلت های ناروا داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اضافه کرد: تسویف را به دو مرحله راحت طلبی و تنبلی در کارها و دیگری سهل انگاری در انجام وظایف دینی که خود وظایف دینی هم به بخشهای مسامحه،وظایف موقتی و زمان دار و سهل انگاری تقسیم بندی می کنند.

حجت الاسلام معبودی به سخن علامه حسن زاده آملی اشاره کرد و گفت: وقت ما در این دنیا کم است و کارهای امروز را نباید به فردا بسپاریم و اگر فردا پرده ها کنار رود بیشتر مردم دنیا دچار تسویف می شوند و احساس پشیمانی می کند.

این مقام مسئول با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط مدیران و مسئولان خاطرنشان کرد: بررسی و جلوگیری از حقوق های نجومی که یک کار بسیار نامتعارف و زشت است باید از وظایف دولت باشد.

وی تصریح کرد: تا خودمان درست و اصلاح نشویم جامعه و کشور اصلاح نمی شود و وقتی که کشور پیشرفت نمی کند باید از خود بپرسیم که خود به عنوان یک فرد در این جامعه چه کارهایی در راستای رشد کشور انجام داده ایم.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها