خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

باید نقش مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پررنگ شود

باید نقش مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پررنگ شود، زیرا نقش بسزایی در گسترش آن در سطح جامعه دارند.
کد خبر: ۸۷۰۵۸۷۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، ایوب رحیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانند به مسئولین متولی اشاعه‌ی این فرهنگ در سطح جامعه کمک بسزایی کنند.


وی با اشاره به نهادها و تشکل‌های مردمی در سطح استان قزوین افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این مجموعه‌ها می‌توانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام‌های موثری برداریم و موفق‌تر باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: باید نقش مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پررنگ شود و نباید آنها را نادیده گرفت زیرا نقش بسزایی در گسترش آن در سطح جامعه دارند.


وی آثار شهدا اعم از خاطرات، وصیت‌نامه‌ها و عکس را راهکار دیگری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و بیان کرد: باید این آثار که انتقال‌دهنده‌ی فرهنگ فوق به نسل امروز و آینده هستند، جمع‌آوری و در مکان مناسب و استاندارد با امکانات لازم نگهداری شود.


این مسئول افزود: با به نمایش گذاشتن آثار شهدا در مکان‌هایی مانند موزه شهدای قزوین که از موزه‌های برتر کشور است، می‌توان فرهنگ یاد شده را در بین قشرهای مختلف مردم گسترش داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها