جانشین سرکلانتری شرق مشهد:

گشت‌های بسیج تاثیر بسیار بسزایی در بالابردن امنیت در حاشیه شهر مشهد داشته است

جانشین سرکلانتری شرق مشهد تعامل بسیج و نیروی انتظامی را تضمین‌کننده امنیت جامعه دانست و گفت: گشت‌های بسیج تاثیر بسیار بسزایی در بالابردن امنیت در حاشیه شهر مشهد داشته است.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۸۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت واحد عملیات سپاه ناحیه میثم مشهد روز گذشته جلسه ای با عنوان "تعامل و پیوند بسیج با نیروی انتظامی" به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم برگزار با حضور سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی، فرمانده ناحیه میثم، اعضای ستاد این ناحیه  و فرماندهان حوزه های تابعه، سرهنگ رحیمی جانشین سرکلانتری شرق مشهد، فرماندهان کلانتری های محدوده و هیئات همراه برگزار شد.
 
دیدگاه های دو طرف در موارد مشترک خصوصا گشت های بسیج بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با هدف تعامل حوزه ها و کلانتری ها در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن گشت های امنیتی بسیج برگزار شد، سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی، فرمانده ناحیه میثم با تاکید بر همکاری و تعامل حوزه های مقاومت با کلانتری های مرتبط بیان داشت: با توجه به برگزاری گشت های بسیج در شبانه روز هماهنگی بین بسیج و نیروی انتظامی بسیار حیاتی و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: تعاملات با نیروی انتظامی بسیار خوب بوده و ما به دنبال "امنیت پایدار با محوریت مردم" هستیم و بخشی از این امنیت باید توسط عموم مردم بدست آید ولی در جاهایی باید قشر خاصی از مردم به این امنیت بخشی بپردازند که این قشر خاص همان بسیج است و بسیج این ظرفیت را دارد که با ناجا تعاملی را ایجاد کرده و از این ظرفیت در کسب امنیت پایدار استفاده نماید.

در ادامه سرهنگ رحیمی، جانشین سرکلانتری شرق مشهد سخنان خود را با تشکر از فرمانده و مسئولین ناحیه میثم آغار کرد.
 
وی در خصوص گشت های امنیتی بسیج عنوان نمود: تعامل بسیج و نیروی انتظامی تضمین کننده امینت جامعه و همکاری و هماهنگی این دو موجب افزایش امنیت و آرامش مردم است.
 
وی با تشکر از فعالیت های عملیات ناحیه میثم در زمینه گشت های امنیتی عنوان داشت: گشت های بسیج تاثیر بسیار مناسبی در بالابردن امنیت در حاشیه شهر مشهد داشته است.

در پایان هیأت های همراه، به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و زمینه های همکاری را مورد بررسی قرار دادند. جلسه با اقامه نماز و صرف افطاری خاتمه یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها