برگزاری یادواره 269 کارمند شهید لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری یادواره 269 کارمند شهید استان برای نخستین بار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۲۷۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۳
 به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،مراد روشنی با اعلام این خبر اضافه کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری بسیج کارمندان و سایرنهادهای ‌استان‌ در مهرماه این یادواره را برگزار می‎کند. هدف از برگزاری این یادواره، پراکندن عطر شهادت در فضای دوائر دولتی استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه خدمت‎گذاری است.

 روشنی تأکید کرد: قطعاً شهدای کارمند برای دفاع از کشور و انقلاب با احساس تکلیف جانفشانی کرده‎اند و کمترین قدرشناسی نسبت به ایثار شهدا، روحیه تعظیم و تکریم و خدمت متواضعانه و صادقانه به اقشار مردم شهیدپرور که شهدا از مدیران و ابواب جمعی انتظار دارند، انجام شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: تلاش می‎شود دستگاه‎ها نسبت به نامگذاری سالن‎ها و اماکن حوزه کاری خود به نام شهدای کارمند، نصب تصاویر شهدا به صورت هنرمندانه در پیشانی اداره‎ها و ایجاد فضای معنوی در نوع ابراز و اخلاص به شهدا از سوی کارکنان و ارباب رجوع به اشکال مختلف در قالب نصب صندوق دل‎نوشته برای شهداء، فراخوان مقاله، بیان و نوشتن خاطرات شهداء از سوی همرزمان و همکاران و ترویج روحیه خودباوری با بهره‎گیری از ویژگی‎های ارزشمند شهدا و آثار گرانسنگ آنان عمل کنیم .

انتهای پیام/م
ارسال نظرات