خبرهای داغ:
برگزار می‌شود:

دومین جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر درحوزه ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۵۸۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا کریمیان با اشاره به اعلام فراخوان دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت، گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تحقق پیشرفت‌­های چشمگیر در عرصه ترویج این فرهنگ والا، با همراهی، همفکری و نقدهای سازنده رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی و همچنین اصلاح برنامه‌ها، امکان پذیر بوده و ادامه این راه برای به ثمر نشستن سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند تلاش مؤثر رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش­‌های بی‌شائبه  اصحاب رسانه و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های خبری و اطلاع رسانی، دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت را در دو بخش سراسری و استانی برگزار می‌کند.

کریمیان گفت: زمینه‌سازی برای تقویت روند هم‌اندیشی و همکاری فعالان رسانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران، تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع و توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه مؤثر برای دستیابی به یک گفتمان رسانه ای عمیق، پایدار، اثربخش و منطبق بر اقتضائات امروز از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: از دیگر اهداف این جشنواره می‌توان به بازشناسی، معرفی و تقدیر از موفق‌ترین فعالان حوزه ایثار و شهادت، شناسایی، معرفی و الگوسازی از بهترین مصادیق فعالیت خلاق، مبتکرانه، موفق، پرمخاطب، پرمحتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعالیت‌های رسانه ای مرتبط با ایثار و شهادت و افزایش انگیزه در خبرنگاران و اصحاب رسانه برای فعالیت و تعامل گسترده تر در حوزه ایثار و شهادت اشاره کرد.

کریمیان با بیان اینکه این جشنواره در بخش خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، مطبوعات، سیمای جمهوری اسلامی ایران و صدای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، افزود: خبر، گزارش خبری مکتوب در خبرگزاری‌ها و مطبوعات و یا گزارش‌های خبری که به صورت صوتی تصویری از صدا یا سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس خبری و برنامه تولیدی در صدا یا سیما موضوعات قابل بررسی در این دوره از جشنواره هستند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد ادامه داد: شرکت کنندگان در جشنواره باید عضو یکی از رسانه‌های معتبر و رسمی کشور و یا استان باشد؛ کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سال 1394 در خصوص فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه ایثار و شهادت فعالیت کرده باشند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. همچنین لازم به ذکر است که آثار رسانه‌های سراسری و استانی به صورت جداگانه بررسی خواهند شد.

 کریمیان خاطرنشان کرد: ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir/jashnvareh  و تکمیل دقیق فرم، در دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت ثبت نام کنند.

 وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره در تاریخ 18 مرداد ماه 1395 برگزار می‌شود، گفت:  آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره 26 تیر ماه 1395 است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها