خبرهای داغ:
به گزارش بسیج

جلسه بازسازی غدیر خم برگزار شد

پروژه بازسازی واقعه واقعه غدیر خم برای چهارمین سال در استان توسط هنرمندان قزوینی برگاز می شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۶۶۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان قزوین با حضور جانشین سپاه قزوین و فرماندهان نواحی و مسئولین اردویی و گردشگری برگزار شد.

محسن کریمی معاون اردویی وگردشگری سپاه استان قزوین و دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر خم گفت: این پروژه بازسازی  برای چهارمین سال پیاپی در استان در حال برگزاری است که با کمک اهل بیت(علیه الاسلام) توانسته ایم گوشه ای از وظایفمان را در برابر حقانیت امام علی(علیه الاسلام) انجام داده باشیم.

کریمی با اشاره به نواحی برگزار کننده واقعه غدیر در استان ابراز کرد: ما سال گذشته در 9 نقطه از استان در 7ناحیه برگزار شد که تمام تلاشمان بر این بوده است که یک پروژه قابل قبولی به مخاطبین ارایه دهیم.

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر خم بیان داشت: در این جلسه هدف ان می باشد از از نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما در راستای تولید یک اثر فاخر بهره ببریم.

معاون اردویی وگردشگری سپاه استان قزوین افزود: ما در این پروژه سعی داریم تا ازعملیات هایی که طی 8 سال دوران دفاع مقدس صورت گرفته است در صحنه هایی از  نمایش بازسازی و استفاده  نماییم.

انتقاد جانشین سپاه استان قزوین ازعدم تشکیل ستاد غدیر دراستان

عباس برزگر معاون اجرایی سپاه صاحب الار (عج) استان قزوین بیان کرد: برای حضور مردم و جذب مخاطب زمان برگزاری و محل برگزاری خیلی موثر است و حتی نوع چینش امکانات و تجهیزات بسیار موثر خواهد بود، اگر تمام جزئیات را لحاظ شود می تواند در جذب حد اکثری مخاطب تاثیر به سزایی داشته باشد.

برزگر با انتقاد از عدم تشکیل ستاد غدیر در استان ابراز کرد:  کسی به جد در استان به دنبال تشکیل ستاد غدیر دراستان نیست .

وی ادامه: باتوجه به مقدس بودن این فعالیت و نیز علاقمندی مردم نسبت به این واقعه تلاش و همکاری همه مردم خصوصا سازماندهی دولتی را می طلبد.

این مقام مسئول تبیین کرد: ما بحمدالله توانایی پرداخت هزینه این برنامه را داریم ولی باد از پتانسیل سایر سازمانها نیز استفاده نمود تا کیفیت کار را به حد اکثر رساند.

برزگر در خاتمه عنوان کرد: ما در سالهای گذشته نیز از امکانات رسانه ای شامل خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و سیستم پیامکی و تبلیغات شهری برای تبلیغ و اطلاع رسانی این مراسم استفاده نموده ایم و در سال جاری نیز می توان با بهره حد اکثری از امکانات جمعیت بیشتری را جذب این همایش نمود.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها