یک مبلّغ فرهنگی:

زنان، انقلاب اسلامی ایران را با همین چادر به دنیا صادر کردند/ مسئولان با روش مناسبی با بی‌حجابان و بدحجابان برخورد کنند؛ نه اینکه اصلاً برخورد نکنند

یک مبلّغ فرهنگی گفت: زنان انقلاب اسلامی ایران با همین چادر انقلاب خود را به دنیا صادر کردند لذا دشمن درصدد است از طریق ترویج بی‌حجابی، بدحجابی و بی‌بندوباری تهاجم فرهنگی را در جامعه دنبال کند.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۶۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام شیخ حسین پهلوان در اجتماع عظیم مدافعان حریم خانواده در تربت حیدریه اظهار داشت: دین مبین اسلام برای جایگاه رفیع و کرامت انسانی زن اهمیت ویژه ای قائل شده و با نگاهی واقع گرایانه می بینیم که بسیاری از احکام اسلامی از جمله دیه، مهریه، ارث و … همه به سود زنان جامعه اسلامی است، اما متاسفانه از این احکام برداشت های غلطی شده که باید بصورت مناسبی تبیین شوند.
 
وی تصریح کرد: اسلام زنان را گنجینه هائی گرانبها قرار داده و برای صیانت از این گوهر گرانقدر عفاف و حجاب را بر آنان تکلیف کرده تا بتوانند مردان و فرزندانی صالح، با تقوا و کارآمد تحویل جامعه بدهند.
 
پهلوان با بیان اینکه زنان انقلاب اسلامی ایران با همین چادر انقلاب خود را به دنیا صادر کردند، افزود: دشمن در صدد است تا از این نفوذ و این تفکر اسلام ناب محمدی(ص) جلوگیری کند و مهمترین راه آن را تهاجم فرهنگی از طریق ترویج بی حجابی، بدحجابی و بی بندو باری در جامعه دنبال می کند.
 
این عالم دینی اذعان کرد: زنان بی حجاب و بد حجاب هیچگاه نمی توانند محمد حسین فهمیده‌ها، شهیدان باکری و باقری را تحویل جامعه بدهند، کما اینکه اکنون می بینیم که تمام شهدای مدافع حرم اهل بیت در دامن مادران و همسرانی با حجاب و مومنه تربیت شدند و پا در رکاب مبارزه با تروریست های تکفیری گذاشتند.
 
این مبلغ فرهنگی گفت: ما به دولتمردان بارها متذکر شدیم با روش مناسبی با بی حجابان و بدحجابان برخورد کنند؛ نه اینکه اصلاً برخورد نکنند، زیرا دشمن قصد دارد تا به مانند حادثه مسجد گوهرشاد با رخنه بین زنان با حجاب و بی حجاب در کشور چالش جدی ایجاد کند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها