خبرهای داغ:

بهینه سازی اوقات فراغت گامی برای مقابله با جنگ نرم

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی هرسین گفت: بهینه سازی اوقات فراغت گامی برای مقابله با جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۳۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جلسه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان هرسین در  سالن جلسات اداره آموزش و پرورش  این شهرستان برگزار شد.


سنگ سفیدی در این جلسه گفت: اوقات فراغت اگر در راستای اعتقادات و نیازهای دانش آموزان  بهینه سازی شود مطمئنا در  مقابله با جنگ نرم دشمن می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.


وی در ادامه افزود: حوزه دانش آموزی علاوه بر برنامه های اجرایی خود می تواند با هماهنگی هایی که با فرهنگی و اجتماعی ناحیه به عمل  می آورد در پایگاه های تابستانی با محوریت فضاهای سبز و پارک های سطح شهر با اولویت دانش آموزان به اجرای برنامه بپردازند.


فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی هرسین عنوان کرد : دانش آموزان می توانند در راستای برنامه های ورزشی از سالن های ورزشی بسیج  در برگزاری مسابقات استفاده کنند.


سنگ سفیدی گفت: بسیج دانش آموزی این آمادگی را دارد که مجموعه فیلم های سینمایی جشنواره عمار برای دانش آموزان و فرهنگیان پخش نماید تا دانش آموزان در کنار خانواده ها از لحظه های خود بهترین استفاده را داشته باشند.


در ادامه مدیر اداره آموزش و پرورش هرسین بیان کرد: با توجه به برنامه هایی که فرمانده حوزه دانش آموزی عنوان کرد، برای طرح هجرت 95 مانند سال های گذشته می توان از امکانات پیش رو بیشترین استفاده را کرد چرا که این برنامه ها مورد استقبال دانش آموزان و خانواده های آنها قرار گرفته است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار